جرم‌زدایی از مصرف مواد مخدر در کشور پرتغال
اقامت پرتغال

جرم‌زدایی از مصرف مواد مخدر در کشور پرتغال

پرتغال نشان داده که دولت‌ها بدون صرف مبالغ هنگفت، می‌توانند کارهای بزرگی انجام دهند. کارهایی مثل تأمین وسایل امن و بهداشتی، برای مصرف‌کنندگان مواد مخدر. این شیوه در بازگرداندن زندگی‌ این افراد را به حالت عادی بسیار مؤثر است. اما برای تحقق چنین آرزویی، نباید با معتادان مانند جنایتکاران رفتار کنند.

ادامه مطلب »
بهترین کشور برای زندگی ایرانیان
اقامت اسپانیا

بهترین کشور برای زندگی ایرانیان ۲۰۲۲

یکی از مزیت ها مهاجرت به بهترین کشور برای زندگی ایرانیان ان است که دیگر نیازی به اثبات دانش زبانی خود ندارید و دغدغه هایی که در دیگر روش های گرفتن اقامت وجود دارد در این روش دیگر دیده نمی شود.

ادامه مطلب »
فریلنسر
وبلاگ

فریلنسر یا آزادکار کیست؟

فریلنسر همانطور که خود را به یک کار و یک شرکت محدود نمی‌کند، در انتخاب محل زندگی و ملیتش هم می‌تواند آزاد باشد و هر کجا خواست برود. دنیای امروز هم، به خوبی فریلنسرها را درک کرده و دارد خودش را بیش از پیش آماده می‌کند تا از توانمندی‌ فریلنسرها بهینه‌تر استفاده‌ کند.

ادامه مطلب »
پاسپورت و ویزا

زیباترین قلعه‌‌های تاریخی اروپا

بازدید از این قلعه‌ها مثل غوطه‌ور شدن در تاریخ است. تاریخ پادشاهان، اتحادها و انتقام‌جویی‌ها، تاریخ سرزمین‌های اروپایی، جنگ‌ها، مناطق و ملت‌ها، تاریخ خانواده‌هایی که اروپا را ساخته و از آن خارج کرده‌اند را کشف کنید. زیباترین قلعه های اروپا را بشناسید، شاید همین روزها گذرتان به قاره سبز بیفتد.

ادامه مطلب »
بهترین کشور از نظر آب و هوا
پاسپورت و ویزا

بهترین کشور از نظر آب و هوا

یافتن بهترین کشور از نظر آب و هوا در کنار عوامل دیگری مانند جاذبه‌های گردشگری، مناظر طبیعی و فرهنگ و آداب ورسوم، از نکات مهمی است که برای سفر یا مهاجرت به یک کشور، باید به آن توجه داشت. برای یافتن بهترین کشوراز نظر آب و هوا برای سفر خود با اقلیما همراه باشید.

ادامه مطلب »
بهترین کشور از لحاظ درآمد
مهاجرت و اقامت

بهترین کشور از لحاظ درآمد

یکی از مهمترین سوالاتی که در مسیر انتخاب مقصد مهاجرتی با آن برخورد می کنیم، سوال «بهترین کشور از لحاظ درآمد کدام است؟» می باشد.
پاسخگویی به این سوال نیازمند دانستن میانگین درآمد افراد در مشاغل مختلف و در کشورهای مختلف می باشد چرا که انگیزه ی حقوق و دستمزد از بزرگترین عوامل انگیزشی افراد برای پذیرش پیشنهاد شغلی می باشد.

ادامه مطلب »
راه های مهاجرت از ایران
پاسپورت و ویزا

راه های مهاجرت از ایران

مهاجرت از طریق کار یکی از مرسوم ترین راه های مهاجرت از ایران است. در این روش ابتدا شما نیازمند یک پیشنهاد کاری یا job offer از سوی کارفرمایی معتبر هستید. در مورد اتحادیه اروپا به این صورت می باشد که شما کارتی تحت عنوان کارت آبی دریافت خواهید کرد که اعتبار آن کاملا بستگی به قرارداد کاری شما خواهد داشت و ممکن است از ۶ ماه الی ۴ سال متغیر باشد. 

ادامه مطلب »
اروپا، بهشت حیوانات خانگی
وبلاگ

اروپا، بهشت حیوانات خانگی – بخش نخست

اروپایی‌ها از جملهْ بزرگ‌ترین دوستداران حیوانات خانگی‌اَند. به گفته‌ی فدراسیون صنایع غذایی حیوانات خانگی اروپا،“FEDIAF” ، در سال ۲۰۱۸، حدود ۸۰ میلیون خانوار اروپایی حداقل یک حیوان خانگی داشته‌اند؛ حدود بیست‌وچهار درصدشان سگ و بیست‌و پنج درصدشان گربه نگه می‌داشتند. این رقم هر ساله رو به افزایش هم هست.

ادامه مطلب »
چگونه به اروپا ارزان سفر کنیم؟
پاسپورت و ویزا

چگونه به اروپا ارزان سفر کنیم؟

زمان سفر به اروپا می تواند نقش به سزایی در میزان هزینه های شما داشته باشد به طور مثال اگر در فصل تابستان که کشورهای اروپایی میزبان گردشگران بسیاری هستند سفر کنید، طبیعتاً هزینه ی زیادی نیز باید بپردازید ولی اگر در فصولی مانند بهار و پاییز که حجم تقاضا برای سفر به اروپا کاهش می یابد، سفر کنید می توانید در هزینه های خود صرفه جویی قابل توجهی داشته باشید.

ادامه مطلب »

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.