وکیل مهاجرت
مهاجرت و اقامت

 بهترین وکیل مهاجرت ۲۰۲۳

وکیل مهاجرت دارای ویژگی‌های مختلفی است و کسانی که می‌خواهند به این وکیل مراجعه کنند باید در ابتدا اطلاعات لازم را در مورد این وکیل متخصص بدست آورند تا بتوانند روند مهاجرتی خود را تا حد زیادی تسریع کنند.

ادامه مطلب »
وبلاگ

دانشجویی پزشکی

دانشجویی پزشکی یکی از بهترین راه‌هایی است که می‌توان با استفاده از آن به سراغ ارتقا سطح کیفی آموزشی رفت و شرایط تحصیلی خود را ارتقا داد. دانشجویی پزشکی این فرصت را برای افراد ایجاد می‌کند تا آینده‌ای روشن‌تر و شرایط پیشرفت بهتری را برای خود ایجاد کنند.

ادامه مطلب »
کارت اقامت ایتالیا
مهاجرت و اقامت

کارت اقامت ایتالیا

تمامی افراد غیر اروپایی که شرایط اخذ ویزا بلند مدت را دارند می توانند سریعا برای دریافت کارت اقامت ایتالیا که در اصطلاح به آن پرمسو گفته می شود، اقدام  کنند تا از مزایای آن بهره مند شوند.  برای گرفتن کارت اقامت بلند مدت شما باید در ابتدا از طریق کشور مبدا اقدامات قانونی لازم را انجام دهید، بدون داشتن مجوز اقامت نمی توانید وارد خاک ایتالیا شوید.

ادامه مطلب »
خرید خانه در خارج از کشور
اقامت اسپانیا

خرید خانه در خارج از کشور و آنچه باید بدانید!

همه ما به خوبی می‌دانیم که خرید ملک جز یکی از راه‌های سرمایه اندوزی است و برای نگهداری سرمایه و جلوگیری از به هدر رفتن آن بسیار مناسب است. شما می‌توانید با خرید خانه در خارج از کشور، چندین هدف اساسی خود را محقق کنید. سرمایه اندوزی تنها یکی از اهدافی است که شما می‌توانید با خرید خانه در خارج از کشور آن را محقق کنید. یکی دیگر از اهداف بسیار مهمی که با خرید خانه در خارج از کشور محقق می‌شود، دریافت اقامت و پاسپورت کشور مربوط است.

ادامه مطلب »
حساب بانکی بین المللی
خدمات مالی

مستر کارت یا ویزا کارت

مستر کارت و ویزا کارت هر دو مانند کارت اعتباری هایی که در اختیار دارید جز آن دسته از لوازم ضروری هستند که شما می توانید با استفاده از آنها اقدام به خرید کنید و در تمامی کشور های جهان به راحتی از این کارت های اعتباری برای خرید کردن به صورت حضوری و اینترنتی اقدام کنید و نگرانی از بابت پرداخت بهای کالاها و خدماتی که دریافت می کنید نداشته باشید.

ادامه مطلب »
ویزای کاری
وبلاگ

دریافت ویزای کاری آلمان از طریق دوره های آوسبیلدینگ

جالب است بدانید که کشور آلمان جز آن دسته از کشورهایی است که دارای کمبود نیروی کار است و همین موضوع باعث شده است تا برای جبران این تعداد نیروی کار از مهاجرین کشورهای دیگر استفاده کند. ویزای کاری آلمان تنها برای افراد متخصص و دارای مهارت ههای خاص نیست. تمامی متقاضیانی که دارای شرایط استاندارد اخذ آوسبیلدونگ هستند به راحتی می توانند دوره های آموزشی و مهارت آموزی خود را در کشور آلمان بگذرانند و پس از دریافت مدرک قانونی در دوره مورد نظر مشغول کار شوند.

ادامه مطلب »
ویزا کارت مجازی
خدمات مالی

ویزا کارت مجازی چیست؟

ویزا کارت مجازی یکی از راهکارهای مالی است که شما به واسطه آن امکان خرید بین المللی و جهانی را پیدا می کنید. در واقع ویزا کارت مجازی یکی از ابزارهایی است که ما به واسطه آن می توانیم تا حدودی نقل و انتقال های بین المللی از جمله خرید از سایت های جهانی و یا سرمایه گذاری در بازارهای بین المللی را تجربه کنیم. ویزا کارت های مجازی سقفی برای برداشت یا خرید ندارند. بنابراین علاوه بر این که شما می توانید در تعداد دفعات مختلفی از این کارت ها تهیه کنید عملا هیچ محدودیتی در خرید روزانه خود نخواهید داشت.

ادامه مطلب »
مهاجرت به پرتغال
اقامت پرتغال

شرایط مهاجرت به پرتغال

بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال های اخیر می توان گفت که پرتغال جز آن دسته از کشور هایی است که در سال های اخیر تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب کرده است.

ادامه مطلب »
سرمایه گذاری در قبرس شمالی
مهاجرت و اقامت

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی یکی از راههای بسیار آسان برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت است. کشوری مانند قبرس که به عنوان سومین جزیره بزرگ حوزه مدیترانه در جهان شناخته می شود.

ادامه مطلب »

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.