فهرست مطالب

شرایط مهاجرت به پرتغال

 پرتغال جزو آن دسته کشور‌هایی است که در سال‌های اخیر تعداد زیادی از مهاجران را به خود جذب کرده است. در سال‌های اخیر افراد بسیار زیادی برای استفاده از روش‌های مهاجرتی مختلف از ایران به سراغ کسب اطلاعات در مورد شرایط مهاجرت به پرتغال رفته‌اند.

کشور پرتغال جزو اتحادیه اروپا است و همین موضوع باعث شده است تا این کشور دارای شرایط نسبتا مناسبی برای کار، تحصیل و زندگی باشد.

مهاجرت به پرتغال

شرایط مهاجرت به پرتغال با توجه روش مهاجرتی مدنظر شما با یکدیگر تفاوت دارند. اگر قصد مهاجرت به کشور پرتغال را دارید و میخواهید با شرایط مهاجرت به این کشور آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به تمامی مسائلی که باید بدانید اشاره کنیم.

کشور پرتغال جزو کشورهای حوزه شنگن است و دارای شرایط آب و هوایی مناسبی برای زندگی است. شرایط  کار و تحصیل در این کشور، شرایط مساعدی را برای مهاجرانی که به این کشور وارد می شوند، بوجود آورده است.

گروه مهاجرتی متخصص اقلیما دارای سال ها سابقه کاری در زمینه ارائه خدمات مهاجرتی مربوط به ویزا و مهاجرت به پرتغال است و با هدف کمک رسانی به عموم مردم در جامعه مشغول فعالیت است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرایط مهاجرت به پرتغال، شما به راحتی می توانید با گروه اقلیما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان حرفه‌ای آن استفاده کنید.

مهاجرت از طریق کاری

شرایط مهاجرت  از طریق کار

شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق کار تا حدودی سخت است. البته باید بدانید که این سختی به حدی نیست که افراد نتوانند آن را پشت سر بگذارند. همه افراد می توانند از طریق موسسات معتبر و قانونی برای مهاجرت به پرتغال از طریق کار اقدام کنند.

 داشتن مهارت های شغلی و تخصصی و یادگیری زبان انگلیسی یا پرتغالی جزو شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق کار است. شما باید محلی را که قرار است در آنجا کار کنید را قبل از مهاجرت معین کنید تا با دریافت دعوتنامه از جانب این مرکز قانونی و پیوست آن به دیگر مدارکی که دارید، برای مهاجرت اقدام کنید. 

شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل

 مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل  

ادامه تحصیل در کشور پرتغال  یکی از راحت‌ترین راه‌های های مهاجرت به این کشور است. شما می‌توانید به راحتی و  با کمک گروه اقلیما از این طریق به کشور پرتغال مهاجرت کنید.

 مهاجرت به پرتغال از طریق تحصیل کار سختی نیست. افراد بسیار زیادی  سالانه به کشور پرتغال برای ادامه تحصیل مهاجرت می‌کنند و  این کشور پذیرای دانشجویان از کشورهای مختلف است.

کسانی که از طریق تحصیل به کشور پرتغال مهاجرت می کنند، این امکان را دارند که بعد از تحصیل برای کار در این کشور اقدام کنند.  این افراد می توانند اقامت موقت  دریافت کنند و پس از  5 سال نیز اقامت دائمی خود را دریافت کنند.

مهاجرت از طریق کاری

 مهاجرت از طریق خرید ملک

رایج ترین راه مهاجرت به پرتغال میان ایرانیان، خرید ملک است. شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق خرید ملک بسیار آسان است. شاید نام گلدن ویزای پرتغال را قبلا شنیده باشید.

این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌هایی است که سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در اروپا از آن استفاده می‌کنند. سرمایه‌گذاران   با خرید املاک در کشور پرتغال، نهایتا بعد از ۵ الی ۶ سال برای اخذ تابعیت پرتغال اقدام می‌کنند. جالب است بدانید که در این روش شرط حضور وجود ندارد و تنها لازم است که شما سالانه  7 روز در این کشور اقامت داشته باشید.

شما می‌توانید با کمک گروه مهاجرتی اقلیما برای خرید ملک در پرتغال اقدام کنید. کارشناسان  گروه اقلیما برای ارائه خدمات مشاوره‌ای مهاجرتی آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند.

مهاجرت به پرتغال از طریق اثبات تمکن مالی

مهاجرت به پرتغال از طریق اثبات تمکن مالی

دریافت ویزای تمکن مالی پرتغال یکی از روش‌های کم‌هزینه برای مهاجرت به پرتغال است. این روش برای جذب بازنشستگان و افرادی است که دارای درآمد غیرشغلی بالا هستند و نیاز به کار در پرتغال برای تامین هزینه‌های خود ندارند.

متقاضیان به شرط داشتن درآمد غیرشغلی  مدنظر کشور پرتغال و با رعایت شرط حضور ۸ ماه از سال در پرتغال، پس از ۵ سال اقامت دائم پرتغال را  دریافت می‌کنند.

مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج

شرایط مهاجرت از طریق ازدواج

ازدواج با یکی از تبعه‌های این کشور نیز امکان دریافت تابعیت را برای شما فراهم می‌کند.  شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج به مواردی همچون تمکن مالی و ثبت شدن رسمی ازدواج، عدم جدایی تا چندین سال و زندگی طولانی مدت و….. بستگی دارد.

حقیقت آن است که این روش به هیچ عنوان به روش مناسبی برای مهاجرت به پرتغال نیست و دارای تبعات قانونی بسیار زیادی است. در مباحث مربوط به ازدواج باید شرایط هر دو طرف در نظر گرفته شود و بر اساس قوانین مربوط به هر دو کشور عمل شود.

 از آنجایی که شرایط مهاجرت به پرتغال از طریق ازدواج بسیار سخت است و به مواردی همچون تمکن مالی شخص بستگی دارد بهتر است برای مهاجرت از روش های دیگری استفاده کرد.

 مهاجرت به پرتغال از طریق استارتاپ

همانطور که می‌دانید نام دیگر کارآفرینی همان استارتاپ است. استارتاپ‌ها دارای انواع مختلفی هستند و با استفاده از این روش می توان یک بیزینس پلن راه‌اندازی کرد و از طریق نام برای مهاجرت به پرتغال اقدام کرد.

 شاید اکنون با خود فکر کنید که راه‌اندازی یک بیزینس پلن کار سختی است و شما مدت زمان زیادی نیاز دارید تا این پلن را راه‌اندازی کنید اما حقیقت آن است گروه متخصص مهاجرتی اقلیما دارای سال ها تجربه ددر زمینه راه‌اندازی استارتاپ و اخذ اقامت برای ایرانیان است. متخصصان اقلیما بعد از راه اندازی استارتاپ  شما را تا چندین سال حمایت خواهند کرد.

این روش مهاجرتی دارای شرایط نسبتا آسانی است و مزایای بسیار زیادی دارد. اجازه کار و کسب درآمد، تحصیل رایگان فرزندان و عدم شرط حضور در پرتغال جزو مهم ترین مزیت هایی است که در مورد این روش مهاجرتی می توان به آنها اشاره کرد.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.