پربازدیدها

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی یکی از راه‌های بسیار آسان برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت است. این روش  از راه های ساده مهاجرت از ایران محسوب می‌شود. قبرس  به عنوان سومین جزیره بزرگ حوزه مدیترانه در جهان شناخته می شود. از این رو از نظر زیبایی بسیار مورد توجه مهاجران خارجی قرار دارد و بسیاری از سراسر جهان به عنوان گردشگر به این کشور سفر می کنند. بنابراین کاملا طبیعی است که سرمایه گذاری های زیادی در این کشور صورت بگیرد. 

قبرس شمالی بهشت مدیترانه  در حال حاضر  املاک و مستغلات بسیار زیادی دارد. قیمت این املاک در مقایسه با ارزش اصلی و مزایایی که برای خریداران خارجی در پی دارند، بسیار مقرون به صرفه هستند.بسیاری متخصصان این موضوع را تایید می کنند که  سال های آینده، سال‌های رشد اقتصادی در این کشور هستند و سرمایه‌های این کشور چندین برابر می‌شوند. 

قبرس در طی سال های گذشته توانسته موقعیتی خوب برای مهاجرت و سرمایه گذاری ایجاد کند.

  • سرمایه گذاری در قبرس شمالی چگونه است؟
  • آیا تاکنون به سرمایه گذاری در قبرس شمالی فکر کرده اید؟
  • به نظر شما چرا تعداد طرفداران سرمایه گذاری در قبرس شمالی بسیار زیاد است؟
  • آینده سرمایه گذاری در قبرس شمالی چگونه است؟
  • چه کسانی به سراغ سرمایه گذاری در قبرس شمالی می روند؟

سرمایه گذاری در قبرس شمالی

 سرمایه گذاری در قبرس شمالی  مراحل نسبتا ساده‌ای دارد و در عین حال بسیار پر سود است. کسانی که بتوانند اطلاعات جامع و دقیقی در این مورد بدست آورند و به کمک یک گروه مهاجرتی متخصص اقدامات قانونی لازم را انجام دهند به راحتی می توانند آینده مالی خوبی را برای خود رقم بزنند.

قبرس یکی از کشورهای اروپایی محسوب می شود که طی سال های گذشته توانسته موقعیت خوب برای مهاجرت و سرمایه گذاری ایجاد کند. در واقع می توان قبرس را یکی از کشورهای رو به رشد دانست که می تواند موقعیت های خوبی در آینده برای خود و شهروندان خود ایجاد کرده است. 

از این رو می توان به سرمایه گذاری در قبرس شمالی به عنوان یکی از راه های خوب مهاجرتی نگاه کرد. از این رو در ادامه می خواهیم سرمایه گذاری در قبرس شمالی و جنوبی را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهیم.  با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی بهشت مدیترانه

قبرس شمالی و جنوبی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی یکی از راههای بسیار آسان برای مهاجرت و اخذ اقامت و تابعیت است.  اولین سوالی که باید به آن پاسخ دهیم این است که اساسا قبرس چگونه کشوری است و آیا می توانیم به آن بدید یک مقصد مهاجرتی مناسب نگاه کنیم یا خیر؟

قبرس کشوری در اروپا محسوب می شود که از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده است. بخش شمالی این کشور را ترک زبانان غالبا مسما تشکیل داده است و تنها از طرف کشور ترکیه به عنوان یک کشور مستقل شناخته می شود.

اما بخش جنوبی قبرس که عموما یونانی زبان مسیحی است توسط سازمان ملل متحد و بسیاری دیگر از کشورها به عنوان یک کشور مستقل شناخته می شود و این بخش به عنوان یک کشور مستقل عضو اتحادیه اروپا و حوزه شنگن است. بنابراین اگر قصد دریافت ویزا معتبر شنگن هستید می توانید از طریق بخش جنوبی قبرس اقدام کنید. بنابراین کاملا طبیعی است که سرمایه گذاری در قبرس جنوبی موقعیت بهتری در اختیار شما قرار می دهد.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی و باید ها و نباید های آن

با سرمایه گذاری در بخش جنوبی قبرس مانند خرید ملک و … می توانید امیدوار به دریافت اقامت کشوری معتبر در حوزه یورو باشید.

اما این داستان در  قبرس شمالی کاملا متفاوت است. همانطور که گفتیم بسیاری از کشورها قبرس شمالی را به عنوان کشور مستقلی نمی شناسند و حتی این کشور عضو اتحادیه اروپا نیست. 

بنابراین کاملا مشخص است که سرمایه گذاری در قبرس شمالی نمی تواند شما را به دریافت ویزای شینگن برساند. این نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. همین دلیل هم باعث شده است که سرمایه گذاری در شمال قبرس بسیار ارزان تر و ساده تر از بخش جنوبی قبرس باشد.

نکته ای که شما باید بدانید این است که قبرس را بسیاری کشوری یکپارچه می دانند. همین موضوع باعث می شود که بسیاری به هوای دریافت ویزای شینگن ناخواسته سراغ این سرمایه گذاری بروند. چرا که این نوع سرمایه گذاری بسیار ساده تر است.

فاکتورهای لازم

مسئله مهم دیگری که باید بدانید این است که اساسا در یک سرمایه گذاری باید به چه فاکتورهایی توجه داشته باشیم. در بسیاری از کشورهای دنیا تصاحب و سلب مالکیت یک فرد خارجی از ساده تر و رایج ترین اتفاقات دولتی است. بنابراین سرمایه گذاری شما با کوچکترین اشتباه یا مشکلی می تواند به سادگی مصادره شود. 

این ها از جمله تبعیض هایی است که توسط دولت میزبان صورت می گیرد. از این رو برای هر نوع سرمایه گذاری بهتر است ابتدا از مشاوره های مختلف بهره ببرید و ترجیحا این کار را به وکلای خبره بین المللی بسپارید.

 این گروه ها به خوبی می دانند که از چه طریقی باید سرمایه شما را به شکل قانونی وارد این کشورها کنند و می دانند که چگونه شما می توانید بر اساس این سرمایه اقدام به دریافت ویزا و اقامت کنید.

روش صحیح سرمایه گذاری 

کشوری مانند قبرس که به عنوان سومین جزیره بزرگ حوزه مدیترانه در جهان شناخته می شود. از این رو از نظر زیبایی بسیار مورد توجه مهاجران خارجی قرار دارد و بسیاری از سراسر جهان به عنوان گردشگر به این کشور سفر می کنند. 

بنابراین کاملا طبیعی است که سرمایه گذاری های زیادی در این کشور صورت بگیرد. از این رو می توان اطمینان داشت که راه این راه در قبرس شمالی یا جنوبی باز است و دولت این کشور از این مسئله استقبال می کند. 

اما به هر حال شما برای این کار باید از طریق قانونی عمل کنید و سعی کنید تا می توانید موارد قانونی مربوط به آن را رعایت کنید. تا در ادامه دچار هیچ گونه مشکل نشوید. زیرا یادتان باشد که مصادره اموال شما برای دولت میزبان هم بسیار شیرین و هم بسیار ساده است.

 پس با رعایت نکات مختلف سرمایه گذاری سعی کنید احتمال مصادره سرمایه گذاری خود را کم و کمتر کنید. همانطور که گفتیم برای این کار می توانید از یک گروه مشاوره ای و مهاجرتی معتبر استفاده کنید.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی می تواند کارساز باشد؟

اگر شما دانسته نسبت به موقعیت شمال قبرس، قصد سرمایه گذاری در آن را داشته باشید باید دلایل کافی و اقتصادی قانع کننده ای برای این کار ارائه دهید. به بیان ساده تر بخش شمالی کشور قبرس از  جهات مختلف گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری محسوب نمی شود. مگر این که موقعیت مناسبی از نظر اقتصادی برای شما ایجاد کند. این موقعیت اقتصادی اگر بتواند قابل توجه باشد و بتواند سرمایه گذاری شما را از نظر اقتصادی چند برابر کند.

گرچه شما به واسطه سرمایه گذاری  می توانید شهروندی آن را به دست بیاورید اما باید قبول کنید که شما با این شهروندی نمی توانید وارد حوزه شنگن شوید. 

همچنین ویزا و اقامت قبرس شمالی از اعتبار چندان خوبی برخوردار نیست. مگر این که بخواهید برای همیشه و بدون دغدغه در کشوری زیبا با آب و هوایی مدیترانه ای زندگی کنید.

از آنجایی که بخش شمالی قبرس چندان مورد توجه مهاجران و سرمایه گذاران خارجی قرار ندارد از این رو می توان حدس زد که روند سرمایه گذاری در قسمت شمال آن باید ساده تر و راحت تر باشد و دولت نسبت به این سرمایه گذاری شرایط راحت تری در نظر گرفته است.

سرمایه گذاری در قبرس شمالی به کمک گروه مهاجرتی اقلیما

اگر شما جز آن دسته از کسانی هستید که می خواهید برای سرمایه گذاری در قبرس اقدام کنید و نمی دانید که چگونه باید این کار را انجام دهید و نیاز به مشاوره دارید، گروه متخصص و حرفه ای اقلیما می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن تمامی اطلاعاتی را که نیاز دارید به شما ارائه دهد.

شرکت مهاجرتی اقلیما از کاری مجرب و حرفه ای تشکیل شده است که دارای مشاوران متخصص در زمینه سرمایه گذاری در این کشور است و این کارشناسان آماده خدمت رسانی به عموم مردم عزیز کشورمان هستند.

 شما می توانید هم اکنون با گروه اقلیما تماس بگیرید تا از مزایای خدمات رایگان مشاوره ای استفاده کنید.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.