پربازدیدها

خرید خانه در خارج از کشور و آنچه باید بدانید!

خرید خانه در خارج از کشور 

خرید خانه در خارج از کشور یکی از راه ‌های مهاجرت از ایران است. اگر به آمار چند سال اخیر نگاه کنید می‌بینید که آمار و ارقام مربوط به خرید خانه در خارج از کشور روز به روز در حال افزایش است.

خرید خانه در خارج از کشور  مورد توجه افراد جامعه ما قرار گرفته است و تعداد طرفداران آن نیز به تدریج افزایش یافته است. متأسفانه در این میان، برخی از افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در رابطه با موضوع خرید خانه در خارج از کشور، اقدامات خود را انجام می‌دهند و همین موضوع باعث ایجاد مشکل و درگیر شدن با چالش‌های قانونی مختلف برای آنها می‌شود.

خرید خانه در خارج از کشور جزو آن دسته از مسائلی است که باید در مورد آن اطلاعات نسبتاً جامع و کاملی را بدست آورد. تا بتوان از بوجود آمدن مشکلات احتمالی جلوگیری کرد و میزان موفقیت اقتصادی خود را افزایش داد.

خرید ملک جزو یکی از راه‌های سرمایه‌اندوزی است و برای نگهداری سرمایه و جلوگیری از به‌هدر رفتن آن بسیار مناسب است. شما می‌توانید با خرید خانه در خارج از کشور، چندین هدف اساسی خود را محقق کنید.

سرمایه اندوزی تنها یکی از اهدافی است که شما می‌توانید با خرید خانه در خارج از کشور آن را محقق کنید. یکی دیگر از اهداف بسیار مهمی که با این کار به دست می‌آورید، دریافت اقامت و پاسپورت کشور مقصد است.

مزایای خرید خانه در خارج از کشور

مزایای خرید خانه در خارج از کشور موارد متعددی دارد. به چند مورد از  این مزایا در ادامه اشاره می‌کنیم:

  • خرید خانه در خارج از کشور از راه‌های سرمایه‌گذاری به‌صرفه و اقتصادی است.
  • افرادی که به سراغ خرید خانه در خارج از کشور ‌می‌روند به راحتی می‌توانند اقامت کشور مورد نظر خودشان را دریافت کنند.
  • برای اخذ حق شهروندی در کشور‌های مختلف می‌توان از طریق خرید خانه در خارج اقدام کرد.
  • از طریق خرید خانه می‌توان به صورت قانونی در کشور‌های مختلف مشغول به کار و تحصیل شد.
  • با  خرید خانه در خارج از کشور  می‌توان از خدمات مختلف درمانی و شهروندی رایگان استفاده کرد.
  • خرید خانه در خارج از کشور و اجاره دادن آن یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن یک منبع درآمد دائمی بدست آورد.

خرید خانه در خارج از کشور

خرید خانه در خارج از کشور و مسأله دوتابعیتی شدن!

با خرید خانه در خارج از کشور می‌توان به راحتی در برخی از کشور‌ها حق شهروندی را بدست آورد و تابعیت آن‌ها را اخذ کرد. کشور‌هایی مانند ترکیه برای جذب سرمایه خارجی در داخل این امکان را برای تمامی افراد در کشور‌های دیگر بوجود آورده است تا به‌راحتی بتوانند با خرید خانه، تابعیت کشور  مقصد را بدست آورد.

هنگامی که در مورد شهروندی یک کشور خارجی صحبت می‌کنیم شما باید این موضوع را بدانید که با استفاده از این حق قانونی می‌توان همانند دیگر افرادی که در این کشور متولد شده‌اند، زندگی کرد و از مزایای این حق قانونی استفاده کرد. علاوه بر تمامی این موارد پاسپورت کشور مربوطه را نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست آورد.

با خرید خانه در خارج از کشور و اخذ تابعیت کشور‌هایی مانند ترکیه می‌توان با داشتن حق شهروندی به ۷۰ کشور دنیا بدون دریافت ویزا به راحتی سفر کرد.

چرا خرید خانه در خارج از کشور؟

همه ما به خوبی می‌دانیم که در کشور ما و خصوصاً کلان شهر‌هایی مانند تهران، قیمت مسکن دارای روندی نجومی است.  در چنین مواقعی افرادی که می‌خواهند سرمایه خود را حفظ کنند و با خرید مسکن از به هدر رفتن سرمایه خود جلوگیری کنند، بهتر است به سراغ بازاری مطمئن‌تر برای سرمایه‌گذاری کردن بروند.

بازار خرید خانه در خارج از کشور بسیار مطمئن‌تر و کم هزینه‌تر است و چنین املاکی کمتر دستخوش تغییرات قیمتی نجومی می‌گردند. پس اگر شما هم دوست دارید جزو کسانی باشید که در یک بازار اقتصادی مطمئن سرمایه‌گذاری کنید و از مزایای مختلف آن استفاده کنید، به شما پیشنهاد می‌دهیم که در مورد خرید خانه در خارج از کشور فکر کنید و با افراد متخصص مشورت کنید.

 کارشناسان گروه مهاجرتی اقلیما برای ارائه مشاوره خرید خانه در خارج از کشور در خدمت عموم مردم کشور عزیزمان هستند.

دغدغه‌های خرید خانه در خارج از کشور

از آنجایی که خرید خانه در خارج از کشور یکی از مهمترین موضوعاتی است که در جامعه ما مطرح است و به دلیل مزایای بسیار زیادی که دارد، دارای طرفداران بسیار زیادی است. این موضوع کاملاً طبیعی است که کلاهبرداران و سودجویان در این زمینه به فعالیت بپردازند و  افراد را گمراه کنند.

حقیقت این است که آمار و ارقام بدست آمده در سال‌های اخیر به خوبی حاکی از این موضوع است که افراد بسیار زیادی در دام سودجویان و کلاهبرداران در زمینه خرید خانه در خارج می‌افتند و سرمایه خود را از دست می‌دهند. برای جلوگیری از بوجود آمدن چنین مشکلاتی بهترین راهکار آن است که افراد قبل از هرگونه اقدام قانونی در این زمینه، با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه صحبت کرد تا اطلاعات لازم را بدست آورند.

به چند مورد از مصادیق کلاهبرداری‌ها و دغدغه‌های این کار اشاره می‌کنیم تا  آن‌ها را در نظر بگیرید:

  • فروش مستغلات ممنوعه و املاکی که قابلیت فروش ندارند، مانند: ملک‌های مجاور دریا و مناطق نظامی
  • فروش املاک در رهن بانک یا املاکی که وام بانکی آن‌ها به طور کامل پرداخت نشده
  • فروش املاک با مالیات  سنگین و بدهی بانکی
  • فروش املاک دارای مشکلات محلی و تأسیساتی
  • فروش املاک بدون سند یا دارای اسناد جعلی

گروه اقلیما یکی از بهترین و معتبرترین مجموعه‌های مهاجرتی است که می‌تواند در زمینه خرید خانه در خارج از کشور به شما کمک کند.  کارشناسان و متخصصان گروه مهاجرتی اقلیما سال‌های زیادی است که در زمینه موضوعات مربوط به خرید خانه در خارج فعالیت می‌کنند و می‌توانند بهترین خدمات را در این زمینه به متقاضیان خرید خانه در خارج از ارائه دهند.

خرید خانه در اروپا

یکی از راه‌های امن سرمایه‌گذاری در خارج به خصوص در قاره اروپا خرید خانه است. شما می‌توانید با خرید خانه در اروپا علاوه بر حفظ سرمایه خود،  ارزش آن را نیز افزایش دهید. 

مهاجرت به اروپا از طریق سرمایه گذاری  موضوع با اهمیتی است که نیاز به توجه دارد. به طور خلاصه و بر اساس آمار و ارقام بدست آمده در سال‌های اخیر می‌توان خرید خانه در خارج و در قاره اروپا را به دو دسته تقسیم کرد:

  1. دسته اول کشور‌هایی مانند اتریش، آلمان، فرانسه: اقامت این کشور‌ها را نمی‌توان با خرید ملک بدست آورد. اما اگر شما جزو آن دسته از کسانی هستید که می‌خواهید اقامت این کشور‌ها را به دست آورید، به شما توصیه می‌کنیم که چندین ملک را در این کشور‌ها خریداری کنید و طرح‌های اقتصادی مختلفی را در این جهت ارائه دهید.
  2. دسته دوم کشور‌هایی مانند یونان، پرتغال، اسپانیا، قبرس شمالی و ترکیه: با خرید خانه در این کشور‌ها به راحتی می‌توان اقامت آن‌ها را بدست آورد. معمولاً با توجه به کشور مقصدی که انتخاب می‌کنید، می‌توانید حدود شش الی ده سال بعد برای خود و حتی خانواده‌تان اقامت دائم کسب کنید.

خرید ملک در اسپانیا

اسپانیا یکی از کشور‌هایی است که امروزه طرفداران بسیار زیادی برای اخذ اقامت دارد. کشور اسپانیا از نظر جغرافیایی در جنوب غربی شبه جزیره ایبری قرار گرفته است و دارای مرز مشترک با فرانسه و پرتغال است. سطح کیفیت زندگی در کشور اسپانیا نسبتاً بالا است و شرایط اقتصادی آن به صورت تدریجی در حال رشد است.

خرید خانه در خارج از به خصوص در اسپانیا برای کسب اقامت دائم بسیار مناسب و به صرفه است. شما می‌توانید از طریق دریافت گلدن ویزای اسپانیا برای اخذ اقامت از طریق خرید ملک در اسپانیا اقدام نمایید.

خرید ملک در پرتغال

پرتغال یکی از کشور‌های توسعه یافته اروپا است. خرید ملک در  پرتغال دارای مزایای بسیار زیادی است. با داشتن ویزای شینگن از سوی سفارت پرتغال شما می‌توانید به تمامی کشور‌های عضو پیمان شنگن سفر کنید.

به چند مورد از مزایای خرید ملک در پرتغال اشاره می‌کنیم:

  • اخذ سود نسبتاً زیاد در مقایسه با دیگر کشور‌ها (از طریق اجاره ملک)
  • ضمانت بازگشت اصل پول پس از گذشت ۵ سال
  • دریافت ویزای طلایی پرتغال
  • همچنین امکان اخذ اقامت برای خود متقاضی و همسر او، والدین، فرزندان تا ۲۴ سال

خرید ملک در یونان

یونان به عنوان یکی از اعضای اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن با توجه به جاذبه‌های توریستی فراوان، یکی از مقاصد مناسب برای سرمایه گذاری در اروپا است.

دولت یونان نیز با ایجاد طرح ویزای طلایی یونان و تشویق سرمایه‌گذاری خارجی در املاک و مستغلات این کشور از خریداران خارجی ملک در این کشور حمایت می‌کند.

خرید ملک در ترکیه

هنگامی که در مورد خرید خانه در خارج از کشور صحبت می‌کنیم، یکی از گزینه‌هایی که به ذهن بسیاری از افراد خطور می‌کند، ترکیه است. خرید ملک در ترکیه دارای شرایط سختی نیست و دارای مراحل نسبتاً ساده‌ای برای ایرانیان است.

اگر شما می‌خواهید از طریق خرید ملک اقدام به کسب اقامت و سرمایه‌گذاری مطمئن کنید، کشور ترکیه گزینه مناسبی برای شما است. امروزه ترکیه یکی از قطب‌های مهم گردشگری است و یکی از کشور‌های شاد جهان به حساب می‌آید که کیفیت سطح زندگی در آن دارای استاندارد‌های لازم است.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.