پربازدیدها

بهترین کشور از لحاظ درآمد

بهترین کشور از لحاظ درآمد کدام کشور است؟

آنچه در این مقاله خواهید خواند:

  • بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پزشکان
  • بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پرستاران
  • بهترین کشور از لحاظ درآمد برای طراحان لباس
  • بهترین کشور از لحاظ درآمد برای وکلا
  • بهترین کشور از لحاظ درآمد برای برنامه نویسان

بهترین کشور از لحاظ درآمد

یکی از مهمترین سوالاتی که در مسیر انتخاب مقصد مهاجرتی با آن برخورد می کنیم، سوال «بهترین کشور از لحاظ درآمد کدام است؟» می باشد.

پاسخگویی به این سوال نیازمند دانستن میانگین درآمد افراد در مشاغل مختلف و در کشورهای مختلف می باشد چرا که انگیزه ی حقوق و دستمزد از بزرگترین عوامل انگیزشی افراد برای پذیرش پیشنهاد شغلی می باشد.

در این مقاله به بیان بهترین کشور از لحاظ درآمد در مشاغل مختلف خواهیم پرداخت. با اقلیما همراه باشید.

بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پزشکان 

تقریبا در تمامی کشورها پزشکی از جمله مشاغل پردرآمد می باشد، سختی پذیرش در رشته پزشکی، مدت طولانی تحصیل، هزینه های تحصیل، فشار کاری زیاد از سختی های این مسیر شغلی می باشند که درآمد زیاد را توجیه می کنند.

 اگر شما به دنبال بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پزشکی هستید، ما لیستی از بهترین ها را برای شما تهیه کردیم. این کشورها براساس متوسط حقوق درآمد سالانه رتبه‌بندی شده‌اند.

سوئیس 

سوئیس بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پزشکان می باشد چرا که بالاترین حقوق را می پردازد. بالاترین حقوقی که یک پزشک در سوئیس دریافت می کند ۴۹۲,۰۰۰ فرانک می باشد. همچنین میانگین حقوق سالانه پزشکان در سوئیس ۲۹۱,۰۰۰ فرانک است.

ایالات متحده آمریکا 

آمریکا با ارائه فرصت‌ های شغلی خوب، تجهیزات مدرن و پیشرفته و حقوق و دستمزد خوب در رده دومین کشور قرار می گیرد. یک پزشک در آمریکا به طور متوسط سالانه ۲۲۳,۰۰۰ دلار حقوق دریافت می کند. بالاترین حقوق دریافتی در آمریکا سالانه ۳۷۶,۰۰۰ دلار می باشد.

کانادا 

کانادا همیشه در لیست بهترین کشورها در زمینه های مختلف قرار دارد، از طرفی کمبود پزشک یکی از مشکلاتی موجود در این کشور است که با توجه به دستمزد بالا می تواند مقصدی مناسب برای مهاجرت باشد.

 میزان متوسط حقوق دریافتی یک پزشک در کانادا سالانه ۲۸۱,۰۰۰ دلار کانادا و بالاترین دستمزد دریافتی ۴۷۴,۰۰۰ دلار کانادا می باشد.

بلژیک 

بلژیک کشوری اروپایی با استانداردهای زندگی بالا می باشد. بالاترین حقوق دریافتی ۲۷۷,۰۰۰ یورو و متوسط حقوق دریافتی یک پزشک ۱۶۶,۰۰۰ یورو می باشد.

مالیات نسبتا زیاد و میانگین ساعت‌ کاری بالا از جمله نکاتی است که باید پیش از مهاجرت به بلژیک به آن توجه کرد.

دانمارک 

دانمارک از جمله کشورهای اسکاندیناوی است که می توان آن را در لیست بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پزشکان قرار دارد.

یک پزشک در دانمارک به طور متوسط سالانه ۱,۱۵۰,۰۰۰ کرون دانمارک دریافت می کند. همچنین بالاترین حقوق دریافتی در این کشور  ۱,۹۴۰,۰۰۰ کرون دانمارک می باشد.

بهترین کشور از لحاظ درآمد برای پرستاران 

پرستاران از مهمترین عناصر سیستم درمانی هر کشوری می باشند چرا که ارتباط مستقیمی با بیمار دارند. فرصت های شغلی زیادی برای پرستاران وجود دارد و یافتن شغل نسبتا آسان می باشد زیرا اکثر کشورها با کمبود نیروی پرستار مواجه هستند.

ما در این بخش بهترین کشور از لحاظ درآمد را برای شما براساس متوسط حقوق درآمد سالانه رتبه ‌بندی کردیم.

سوئیس 

سوئیس همچنان در ردیف اول بهترین کشورها از لحاظ درآمد قرار دارد چرا که به طور متوسط سالانه ۱۲۰,۰۰۰ فرانک سوئیس به پرستاران خود می پردازد. همچنین بیشترین حقوق دریافتی در این کشور ۲۳۰,۰۰۰ فرانک سوئیس می باشد.

هزینه ی زندگی در این کشور بالاست و گاه برای استخدام شرایط خاصی را می طلبند ولی اگر بتوانید از این موانع عبور کنید، سوئیس بهشت شما خواهد بود.

بریتانیا 

اگر شما پرستاری باتجربه و مهارت بالا هستید می توانید سالانه ۱۳۲,۰۰۰ پوند حقوق در بریتانیا دریافت کنید. همچنین متوسط حقوق دریافتی در بریتانیا سالانه ۶۸,۶۰۰ پوند می باشد که با افزایش مهارت می توان آن را افزایش داد.

کانادا 

کانادا سومین کشور در رده بندی کشورها از لحاظ درآمد می باشد. بازه ی دستمزد دریافتی برای پرستاران در این کشور حدود ۷۴,۱۰۰ تا ۲۲۲,۰۰۰ دلار کانادا می باشد. میانگین دستمزد دریافتی پرستاری سالانه  ۱۱۵,۰۰۰ دلار کانادا می باشد که با افزایش تجربه و تخصص می توان حقوق خود را افزایش داد.

بلژیک

چهارمین کشور بلژیک می باشد که به طور متوسط سالانه ۷۱,۴۰۰ یورو حقوق به پرستاران خود می پردازد. با افزایش تخصص در این کشور نیز می توان دستمزد خود را به سالانه ۱۳۳,۰۰۰ یورو افزایش داد.

ایالات متحده آمریکا 

کشور پنجم ایالات متحده می باشد که به طور متوسط سالانه ۷۷,۵۰۰ دلار درآمد پرستاران آن می باشد. قوانین استخدامی در آمریکا در هر ایالت متفاوت است ولی محدوده ی حقوقی آن بین ۳۹,۵۰۰ تا ۱۱۹,۰۰۰ دلار به صورت سالانه می باشد.

بهترین کشور از لحاظ درآمد برای طراحان لباس 

طراحی مد و لباس از جمله مشاغلی است که متقاضیان زیادی دارد و استخدام طراحان در تمامی کشورهای جهان بسیار رقابتی می باشد.

میزان حقوق دریافتی در این شغل بسیار متغیر می باشد و با توجه به خلاقیت و پویایی و توانایی های مدیریتی فرد تعیین می گردد. در این بخش لیستی از بهترین کشورها از لحاظ درآمد برای شما عزیزان را رتبه بندی کرده ایم:

ایالات متحده آمریکا

صنعت مد و طراحی از جمله صنایع پولساز با تقاضای زیاد در آمریکا می باشد. به طور میانگین یک طراح مد در آمریکا سالانه ۶۲,۰۰۰ دلار دستمزد دریافت می کند که این مبلغ می تواند تا ۹۲,۰۰۰ دلار نیز افزایش پیدا کند. در صورتی که بتوانید با طراحان مد معروف در جهان همکاری کنید، دستمزد شما میلیون دلاری خواهد بود.

بریتانیا 

طراحی مد در بریتانیا از جمله مشاغلی است که نیاز به پشتکار زیاد دارد ولی خبر خوب اینکه دولت نیز از شما حمایت می کند و با دریافت وام های کمکی می توانید خط تولید خود را راه اندازی کنید. میانگین درآمد سالانه یک طراح مد در بریتانیا ۶۰,۰۰۰ پوند می باشد.

ایتالیا

ایتالیا از جمله کشورهای فعال در صنعت مد و فشن می باشد که فضای کاری در آن به شدت رقابتی بوده و نیازمند توانایی انجام کارهای گروهی به بهترین نحو می باشد. میانگین درآمد سالانه یک طراح مد و لباس در ایتالیا ۸۵,۰۰۰  یورو می باشد.

فرانسه 

فرانسه مهد صنعت مد و فشن است که سالانه متقاضیان بسیار زیادی را به خود جذب می کند. براساس هنر و خلاقیت خود می توانید در فرانسه رشد کنید و در کنار اساتید این حوزه بدرخشید. میانگین درآمد سالانه یک طراح لباس در فرانسه ۸۰,۰۰۰ یورو می باشد.

ترکیه 

ترکیه را نیز می توان در لیست بهترین کشور از لحاظ درآمد قرار داد چرا که فارغ التحصیلان این رشته به صورت میانگین سالانه  ۱۰۰,۰۰۰ لیر دریافت می کنند که می توان با افزایش تجربه و تخصص این مبلغ را افزایش داد.

بهترین کشور از لحاظ درآمد برای وکلا 

وکالت نیز از جمله مشاغلی است که شخص علاوه بر برخورداری از جایگاه اجتماعی بالا در جامعه، می تواند حقوق و دستمزد بالایی نیز دریافت کند.

 اگر که قصد مهاجرت به سایر کشورهای دنیا را دارید بهتر است که در مورد شرایط بازار کار، متوسط درآمد وکلا و قوانین و شرایط استخدامی اطلاعات لازم را بدست آورید. ما در این بخش لیستی از بهترین کشورها از لحاظ درآمد را خدمتتان ارائه خواهیم داد.

سوئیس 

با وجود شرایط سخت و قوانین محکم کشور سوئیس برای مهاجرت، سوئیس بهشتی برای وکلا می باشد، چرا که میانگین درآمد سالانه یک وکیل در سوئیس ۱۳۲,۰۰۰ دلار می باشد.

بریتانیا 

بریتانیا را نیز می توان در لیست بهترین کشور از لحاظ درآمد قرار داد چرا که فارغ التحصیلان رشته حقوق با تخصص های مختلف میانگین درآمدی حدود ۱۰۸,۰۰۰ دلار به صورت سالانه دریافت می کنند.

بلژیک 

از دیگر کشورهای مرفه اروپا بلژیک می باشد که وکلا در آن از حقوق بالایی برخوردار می باشند. در بلژیک میانگین درآمد سالانه یک وکیل ۸۱,۰۰۰ دلار می باشد.

فرانسه 

فرانسه از جمله کشورهای اروپایی قدرتمندی است که از شرایط با ثبات اقتصادی و اجتماعی بهره مند می باشد. میانگین درآمد سالانه یک وکیل در کشور فرانسه ۵۵,۰۰۰ یورو می باشد.

بهترین کشور از لحاظ درآمد برای برنامه نویسان 

برنامه نویسی از جمله مشاغلی است که امروزه از تقاضای زیادی برخوردار است. برنامه نویسان در سرتاسر جهان از میانگین درآمد سالانه بالایی برخوردارند و می توانند به صورت دورکار در سطح بین المللی نیز کسب درآمد کنند.

 در لیست زیر به بیان بهترین کشور از لحاظ درآمد خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

ایالات متحده آمریکا 

برخورداری از فناوری پیشرفته و نیز حضور شرکت های بزرگی چون فیسبوک، آمازون، گوگل و مایکروسافت در آمریکا این کشور را به بهشت برنامه نویسان تبدیل کرده است. فضای کاری در این کشور به شدت رقابتی است. 

متوسط حقوق سالانه یک برنامه نویس در آمریکا ۸۶,۸۰۰ دلار است که در صورت داشتن تجربه و تخصص می توان این حقوق را تا ۱۲۰,۰۰۰ دلار افزایش داد.

آلمان 

کشور آلمان در رده دوم بهترین کشور از لحاظ درآمد قرار می گیرد چرا که میانگین درآمد برنامه‌ نویسان در آن ۴۱,۹۰۰ یورو می باشد.

کانادا

میانگین دستمزد دریافتی یک برنامه نویس در کانادا حدود ۱۱۷,۰۰۰ دلار کانادا به صورت سالانه می باشد. این میزان حقوق ب توجه به تجربه و مهات و محل زندگی ممکن است متفاوت باشد. همچنین بالاترین حقوق دریافتی در کانادا سالانه ۱۸۷,۰۰۰ دلار کانادا می‌باشد.

اوکراین

حضور شرکت های فناوری بزرگ در اوکراین این کشور را در رده ی چهارم قرار می دهد. میانگین درآمد برنامه نویسی در اوکراین سالانه ۲۱,۰۰۰ گریونا می باشد و در صورت داشتن تخصص و مهارت بالا  تا ۲۹,۰۰۰ گریونا قابل افزایش است.

ترکیه 

به دلیل حضور شرکت های نرم افزاری بزرگی چون گوگل و مایکروسافت و نیز هزینه های زندگی ارزان، ترکیه در رده ی پنجم بهترین کشور از لحاظ درآمد قرار می گیرد. به طور میانگین، درآمد یک برنامه نویس در ترکیه سالانه  ۹۲,۹۰۰ لیر می باشد.

 همچون سایر کشورهای دنیا داشتن تخصص و تجربه در ترکیه نیز مزیت به حساب می آید و می تواند حقوق شما را سالانه تا ۱۴۸,۰۰۰ لیر افزایش دهد.

ما در این مقاله بهترین کشورها از لحاظ درآمد را برای مشاغل مختلف بررسی کردیم. اگر شما قصد مهاجرت دارید، ما همراه شما خواهیم بود تا بهترین اطلاعات را در اختیارتان قرار دهیم. با  گروه اقلیما همراه باشید.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.