لوگوی گروه مهاجرتی گردشگری آموزشی اقلیما
اقامت فرانسه
اقامت فرانسه و ۳ روش دریافت آن
اقامت فرانسه و ۳ روش دریافت آن

داشتن اقامت فرانسه برای بسیاری از ما می‌تواند به معنی شروع یک زندگی جدید و رؤیایی باشد. فرانسه یکی از بهترین و قوی‌ترین کشورهای جهان و اروپا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... است. فرانسه کشوری زیباست که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری به این کشور مسافرت می‌کنند. همچنین به سبب سطح بالای رفاه اجتماعی که در این کشور وجود دارد، این کشور تبدیل به یکی از مقاصد مهم مهاجرتی در دنیا شده است.

اقامت پرتغال با خرید ملک
اقامت پرتغال با خرید ملک

بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال‌های اخیر می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری از طریق اقامت پرتغال با خرید ملک به طور میانگین سالانه حدود ۸ درصد سود خالص دارد. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک می‌تواند به عنوان منبع درآمدی مطمئن به حساب‌اید.

previous arrow
next arrow
پاسپورت دومینیکا با گروه اقلیما
پاسپورت و ویزا

پاسپورت دومینیکا؛ مزایای دریافت

اخذ پاسپورت دومینیکا دارای مراحل بسیار ساده‌ای است و نسبت به دیگر پاسپورت‌های معتبر در جهان دارای مراحل بسیار کوتاه‌تر و کم‌هزینه‌تر است. افراد می‌توانند از با اخذ پاسپورت دومینیکا به‌راحتی به ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنند. همین مسائل باعث شده است تا تعداد طرف‌داران پاسپورت دومینیکا روزبه‌روز بیشتر شود و عموم مردم خواستار استفاده از مزایای مختلف پاسپورت دومینیکا باشند.

ادامه مطلب »
ویزای توریستی آلمان
مهاجرت و اقامت

آلمان و زیباترین شهرهای آن

آلمان موقعیت جغرافیایی خاصی دارد، جوری‌که اروپای مرکزی و غربی را به هم وصل می‌کند. آلمان قدرتی بزرگ با اقتصادی پویاست؛ بزرگترین اقتصاد اروپا، چهارمین اقتصاد بزرگ جهان است. کشوری پیشرفته که دارای رتبه‌ی بسیار بالایی در شاخص توسعه‌ی انسانی‌، امنیت اجتماعی و سیستم مراقبت‌های بهداشتی جهانی، حفاظت از محیط زیست  است.

ادامه مطلب »
حساب بانکی بین‌المللی یونان
اقامت یونان

حساب بانکی بین‌المللی یونان

زمانی که شما می خواهید برای مواردی مانند مهاجرت از طریق اثبات تمکن مالی یا گرفتن گلدن ویزای یونان اقدام کنید، حتما باید ابتدا اقدام به افتتاح حساب بانکی بین المللی در یکی از بانک های یونان داشته باشید به دلیل اینکه داشتن حساب بانکی بین المللی یونان پیش‌نیاز مبادلات مالی با کشور یونان است و در نتیجه از مهمترین مراحل برای گرفتن اقامت از طریق تمکن مالی یونان و یا گرفتن گلدن ویزای یونان است.
این حساب برای انجام مبادلات بین‌المللی نیز قابل استفاده است و می‌تواند به عنوان حساب شخصی صاحب آن را به بازار مالی جهانی وصل کند.

ادامه مطلب »
تمکن مالی پرتغال، ویزای طلایی پرتغال، تمکن مالی یونان، ویزای طلایی یونان
اقامت پرتغال

دریافت اقامت با خرید ملک؛ خروج بزرگ از آمریکا

دریافت اقامت پرتغال و یونان با خرید ملک به یکی از موضوعات داغ که امروزه بسیار در مورد آن صحبت می شود، تبدیل شده است. جالب است بدانید که بر اساس آمار و ارقام بدست آمده در سال‌های اخیر به جرات می‌توان گفت بیشتر افراد ثروتمندی که در گذشته به دنبال اخذ اقامت کشور آمریکا بودند امروزه بیشتر ترجیح می‌دهند که به سراغ دریافت اقامت کشور‌هایی مانند پرتغال و یونان بروند که به دلیل تسهیل دریافت اقامت از طریق خرید ملک در این دو کشور و طرح‌های گلدن ویزای پرتغال و گلدن ویزای یونان است.

ادامه مطلب »
دریافت ویزای تحصیلی با گروه اقلیما
وبلاگ

مهاجرت تحصیلی؛ مناسب‌ترین زمان اقدام

مهاجرت تحصیلی یکی از مهم ترین و اساسی ترین مسائلی است که افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند باید از آن اطلاع داشته باشند. بهترین زمان برای مهاجرت به مسائل مختلفی بستگی دارد و هر فردی باید بر اساس شرایط و موقعیتی که دارد برای ادامه تحصیل در یک کشور دیگر اقدام کند.
بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال های اخیر باید بگوییم که مهاجرت تحصیلی یکی از پرکاربردترین و پرطرفدارترین انواع مهاجرت است که بسیاری از افراد به آن علاقه دارند و دوست دارند با استفاده از تحصیل در یک کشور دیگر، شرایط نسبتا مساعدی را در دوران تحصیلی خود تجربه کنند.

ادامه مطلب »
مهاجرت به پرتغال
اقامت پرتغال

هزینه‌‌‌های زندگی در پرتغال؛ راهنمایی جامع

شاید عنوان “همه چیز در مورد هزینه‌‌های زندگی در پرتغال” پاسخ‌گوی بسیاری از پرسش‌های ریز و درشت زندگی در پرتغال نباشد. اما موارد مهمی مثل مخارج اساسی مانند غذا و مسکن گرفته تا هر چه که ممکن است به بهبود کیفیت زندگی کمک کند، اینجا هست.
بهشت پرتغال، ارزش دیدن و ماندن دارد.

ادامه مطلب »
استارت‌آپ ویزا
مهاجرت و اقامت

استارت‌آپ ویزا، راهی برای جهانی شدن

استارت آپ ها (Startup)، عرصه‌ای سودآور برای سرمایه‌گذاران هستند؛ چرا که استارت آپ ها کاشفان بازارهایی هستند که در آن‌ها رقابت‌های چندانی وجود ندارد. از این رو حمایت از ایده‌پردازان استارتاپ و سرمایه گذاری در استارتاپ، به لحاظ مادی و فکری سودآور است. زندگی، همواره راه تازه‌ای برای خوش‌فکرها دارد.

ادامه مطلب »
اکسپرس انتری کانادا
اقامت کانادا

اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری که فارسی‌ش می‌‍شود «ورود فوری»، سیستم آنلاین دریافت اقامت کاناداست؛ البته برای آنهایی که می‌خواهند به پشتوانه مهارت‌های کاری‌شان، بروند کانادا و مقیم آنجا شوند. مثل: مدیران، کارمندان، کارگران و فریلنسرها. این روش، جزو روش‌هایی‌ست که اصطلاحاً به آن مهاجرت اقتصادی هم می‌گویند: هم مقرون به صرفه است، هم یاری‌دهنده اقتصاد.

ادامه مطلب »
فرق "شهروند" و "مقیم"
پاسپورت و ویزا

فرق “شهروند” و “مقیم”

اعطای حق شهروندی به ساکنان، ابتدا در شهرها و ایالت‌های یونان باستان به وجود آمد، جایی که فقط به صاحبان املاک، حق شهروندی داده می‌شد. به مرور زمان، مفهوم شهروند و مقیم، از ماهیت جغرافیایی خود فراتر رفت و به مفهومی حقوقی تبیدل شد. امروزه تابعیت، تعیین کننده بهره‌مندی از رفاه است.

ادامه مطلب »

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.