پربازدیدها

پاسپورت دومینیکا؛ مزایای دریافت

 مزایای اخذ پاسپورت دومینیکا

در مورد پاسپورت دومینیکا چه می‌دانید؟ شما چگونه می‌خواهید این پاسپورت دریافت کنید؟ آیا شما می‌دانید که چرا امروزه تعداد زیادی از مردم جهان به دنبال اخذ پاسپورت دومینیکا هستند؟ مزایای این پاسپورت چه مواردی هستند؟ آیا با داشتن گذرنامه دومینیکا می‌توان برای اخذ شهروندی نیز اقدام کرد؟

پاسپورت دومینیکا یکی از بهترین پاسپورت‌هایی است که امروزه می‌توان به عنوان یک شهروند بین‌المللی دریافت کرد و دارای مزایای بسیار زیادی برای افراد مختلف است. کسانی که به دنبال شهروندی دومینیکا هستند، به‌راحتی می‌توانند بدون داشتن ویزاهای جداگانه به چندین کشور مختلف در دنیا سفر کنند و هیچ‌گونه نگرانی بابت غیرقانونی بودن فرایند دریافت پاسپورت خود نداشته باشند.

جالب است بدانید که پاسپورت دومینیکا دارای مراحل بسیار ساده‌ای است و نسبت به دریافت دیگر پاسپورت‌های معتبر در سطح جهان دارای مراحل بسیار کوتاه‌تر و کم‌هزینه‌تر است. افراد می‌توانند  با اخذ پاسپورت دومینیکا به‌راحتی به بیش از ۱۴۰ کشور دنیا سفر کنند. همین موارد باعث شده است تا تعداد طرف‌داران این پاسپورت روزبه‌روز بیشتر شود و عموم مردم خواستار استفاده از مزایای مختلف این پاسپورت باشند.

برای آنکه بتوانید با مزایای دیگر پاسپورت دومینیکا آشنا شوید به شما پیشنهاد می‌دهیم که در ادامه مطلب با ما همراه باشید. در این متن تمامی نکات جزئی و مختلفی را که شما باید در مورد این پاسپورت بدانید، معرفی می‌کنیم و به بررسی آنها می‌پردازیم. تجربه نشان داده است که افرادی که با آگاهی کامل به سراغ اخذ پاسپورت دومینیکا می‌روند، بهتر از دیگر افراد می‌توانند از مزایای آن استفاده کنند و در مدت‌زمان کوتاه‌تری می‌توانند برای اخذ اقامت دائم خود اقدام کنند.

چرا پاسپورت دومینیکا؟

قبل از آنکه بخواهیم در مورد پاسپورت دومینیکا صحبت کنیم، باید در مورد این موضوع بگوییم که امروزه بسیاری از مردم جهان ترجیح می‌دهند که به‌جای گرفتن  پاسپورت‌های مختلف به سراغ این پاسپورت بروند. ازآنجایی‌که برنامه شهروندی دومینیکا حدوداً از سال ۱۹۹۳ آغاز شده است، عموم مردم می‌توانند با سرمایه‌گذاری در دولت مشترک‌المنافع  دومینیکا از مزایا و خدمات آن استفاده کنند.

برای مطالعه بیشتر درباره کشور دومینیکا بروی این لینک کلیک کنید.

آمار و ارقام به‌دست‌آمده در سال‌های اخیر به‌خوبی این موضوع را نشان می‌دهد که برنامه شهروندی که از طریق اخذ پاسپورت دومینیکا به دست می‌آید بسیار ساده است و نیازی به حضور در این کشور ندارد و حتی نیازی نیست تا افراد از تابعیت اولیه خود نیز منصرف شوند. متقاضیان می‌توانند به‌راحتی با کمترین سرمایه ممکن این پاسپورت را به دست آورند.

برای بررسی  برنامه‌های دریافت شهروندی کشور دومینیکا می‌توانید لینک سایت رسمی برنامه دریافت شهروندی دولت دومینیکا  را نیز مشاهده کنید.

شما باید به این نکته توجه داشته باشید که اعتبار پاسپورت دومینیکا حدوداً پنج الی ده سال است و بعد از گذشت این مدت‌زمان افراد باید برای تمدید آن اقدام کنند. تمامی افرادیکه بالای ۱۶ سال سن دارند دارای اعتبار پاسپورت دومینیکا حدود ده سال هستند و کسانی که زیر ۱۶ سال سن داشته باشند اعتبار این پاسپورت آنها ده سال است.

پاسپورت دومینیکا و مزایای آن به چه مواردی تقسیم می‌شود؟

پاسپورت دومینیکا دارای مزایای متعددی است که به ترتیب به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم تا شما با آنها آشنا شوید و در مورد آنها اطلاعات کافی پیدا کنید:

مهمترین مزیت  پاسپورت دومینیکا ورود بدون ویزا به بریتانیا  و کشور انگلستان  است و امکان اقامت به مدت سه ماه در این کشور تنها به واسطه داشتن این پاسپورت است.

برای آگاهی از شرایط دریافت ویزای بریتانیا و انگلستان در صورت اقدام با پاسپورت ایران می‌توانید این مقاله  را مطالعه کنید

شما می‌توانید با استفاده از پاسپورت دومینیکا به‌راحتی بدون اخذ ویزا به ۱۴۰ کشور دیگر که برخی از آنها عضو اتحادیه شینگن به‌حساب می‌آیند، سفر کنید. در چنین مواقعی شما کمتر با مشکلات و چالش‌های مربوط به دریافت ویزا روبرو خواهید شد.

جالب است بدانید کسانی که قصد اخذ ویزای آمریکا یا کانادا را دارند نیز می‌توانند به‌راحتی با اخذ پاسپورت دومینیکا این کار را در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهند. از آنجایی که با این پاسپورت راحت‌تر و سریع‌تر می‌توان ویزای کشورهایی مانند آمریکا و کانادا را انجام داد، به شما توصیه می‌کنیم که از این مزیت اخذ این پاسپورت استفاده کنید.

یکی دیگر از مزایای پاسپورت دومینیکا آن است که شما با اخذ این گذرنامه و سرمایه‌گذاری در این منطقه می‌توانید به‌صورت دائم شهروند این کشور شوید و به‌راحتی از تمامی خدمات آن بهره‌مند شوید. دقت داشته باشید که این امتیازات به‌هیچ‌عنوان از شما سلب نخواهند شد. از طرفی دیگر توجه داشته باشید که پاسپورت دومینیکا امکان انتقال به نسل‌های آینده را دارد و نسل‌های آتی شما نیز می‌توانند از مزایای این پاسپورت و شهروند در این کشور استفاده کنند.

با داشتن پاسپورت دومینیکا و کسب درآمد در این کشور دیگر نیاز نیست تا مالیات بپردازید و به‌راحتی می‌توانید سود خود را برای سرمایه‌گذاری‌های کلان و پس‌انداز استفاده کنید.

اخذ شهروندی در کشورهای اروپایی و مقایسه با دومینیکا

امروزه برای اخذ شهروندی در بسیاری از کشورها باید مراحل نسبتاً طولانی را گذراند و زمان بسیار زیادی را صرف کرد؛ اما برای اخذ گذرنامه دومینیکا زمان نسبتاً کمتری لازم است و شما می‌توانید در مدت‌زمان ۴ماهه این پاسپورت را با پرداخت هزینه نسبتاً پایینی دریافت کنید.

برای نمونه برنامه‌های تمکن مالی  یونان  و تمکن مالی پرتغال  پس از ۵ سال به اقامت دائم ختم شده و یکسال  پس از اخذ اقامت دائم، امکان دریافت پاسپورت در صورت موفقیت در آزمون شهروندی این کشورها وجود دارد.

این موضوع درباره برنامه‌های ویزای طلایی پرتغال  و ویزای طلایی یونان نیز صادق است. برای مطالعه درباره این برنامه‌ها می‌توانید روی لینک هر کدام کلیک کنید. 

در ویزای کاری آلمان و ویزای آوسبیلدونگ آلمان نیز ۷ سال تا زمان اخذ پاسپورت آلمان با موفقیت در آزمون شهروندی این کشور باید در این کشور اقامت داشته باشید. این موضوع در بلوکارت کاری آلمان در ۵ سال قابل انجام است.

این شرایط برای تمکن مالی اسپانیا  و ویزای طلایی اسپانیا برای دریافت پاسپورت ۱۰ سال است و این موضوع برای برنامه تمکن مالی فرانسه پیچیده‌تر و زمانبرتر نیز است.

اخذ گذرنامه دومینیکا بسیار سهل‌تر از آن چیزی است که شما فکر می‌کنید و حتی نیاز به حضور فیزیکی شما در این منطقه ندارد. برای آنکه بتوانید این گذرنامه را در مدت زمانی کوتاه دریافت کنید به شما توصیه می‌کنیم که از یک مؤسسه مهاجرتی معتبر همانند گروه اقلیما کمک بگیرید. گروه اقلیما دارای کادری متخصص و باتجربه است که آماده خدمت‌رسانی به عموم مردم هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از مشاوره تخصصی می‌توانید هم اکنون با اقلیما تماس بگیرید.

 

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.