پربازدیدها

حساب بانکی بین‌المللی یونان

 افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان

افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان جزو آن دسته از مسائل بسیار مهمی است که بسیاری از افرادی که قصد اخذ اقامت در کشور یونان و گرفتن گلدن ویزا  (ویزای طلایی) یونان یا تمکن مالی یونان را دارند، باید در مورد آن اطلاعات لازم را کسب کنند.

برای آنکه تمامی جزئیات مربوط به این کار را بدانید به شما توصیه می‌کنیم که در ادامه مطلب با بخش مهاجرت گروه اقلیما همراه باشید.

موبایل بانک حساب بانکی بین‌المللی یونان

چطور می‌توانیم اقدام به افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان کنیم؟

زمانی که شما می‌خواهید برای مواردی مانند مهاجرت از طریق اثبات تمکن مالی یا گرفتن گلدن ویزای یونان اقدام کنید، حتما باید حسابی بین‌المللی در یکی از بانک‌های یونان داشته باشید.

به بیان ساده‌تر داشتن حساب بانکی بین‌المللی در یکی از بانک‌های یونان از مهم‌ترین مراحل برای گرفتن اقامت از طریق اقامت تمکن مالی یونان و یا گرفتن گلدن ویزای یونان است.

از این رو در ادامه قصد داریم به این سؤال بپردازیم که چگونه می‌توانیم اقدام به افتتاح حساب بانکی بین‌المللی در یونان کنیم؟

در این مسیر چه مشکلاتی وجود دارد و ما چگونه می‌توانیم از پس این مشکلات بر بیاییم؟

با ما در ادامه همراه باشید.

گام به گام با افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان

ما در این مقاله سعی می‌کنیم به شکلی عملی و اجرایی این کار را در کشور یونان را مورد بررسی قرار دهیم.

اولین نکته مهمی که شما باید بدانید این است که قوانین بانکی به یونان این اجازه را داده اند که برای افراد غیر‌مقیم نیز امکان افتتاح حساب داشته باشند.

یعنی بانک‌های بین‌المللی یونان بدون هیچ محدودیت قانونی این امکان را برای شما فراهم می‌کنند.

بنابراین لزومی برای مقیم بودن در این کشور برای افتتاح حساب وجود ندارد.

اما این بدین معنی نیست که هر کسی می‌تواند از هر جای دنیا به شکل ساده اقدام به افتتاح حساب بین‌المللی کند. در واقع شما در اولین گام باید سراغ دریافت کد مالیاتی بروید.

به بیان ساده‌تر شما باید به یکی از ادارات مالیاتی یونان مراجعه کنید و با ارائه مدارک و مستندات درخواست کد مالیاتی خودتان را ثبت کنید.

.بر اساس این درخواست و بر اساس بررسی مدارک و شواهد ارائه شده به شما کد مالیاتی تعلق می‌گیرد.

با داشتن این کد مالیاتی می‌توانید در یکی از بانک‌های بین المللی یونان اقدام به افتتاح حساب کنید.

قرارداد افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان با گروه اقلیما

افتتاح حساب به شکل غیرحضوری؟

یکی از سوالات بسیار مهمی که در این وجود دارد این است که آیا اساسا امکان این کار به صورت غیرحضوری یا آنلاین وجود دارد؟

و یا این که آیا کسی می تواند به عنوان وکیل قانونی اقدام به این کار کند؟

پاسخ این سوال هم مثبت است و هم منفی.

در واقع شما می‌توانید تا انتهای مراحل درخواست و ارسال مدارک کارها به صورت غیر‌حضوری پیش ببرید و یا از وکیل خود بخواهید این کار را انجام دهد.

مدارک لازم جهت افتتاح حساب

برای افتتاح حساب بانکی بین‌المللی در یونان چه مدارکی لازم است؟

قبل از پاسخ به این سؤال باید به یک نکته توجه داشته باشید که افتتاح حساب در یونان یا به طور کلی افتتاح حساب در بانک‌های اروپایی معنایی متفاوت‌تر نسبت به افتتاح حساب در ایران یا در بسیاری کشورها را دارد.

در ایران یا کشورهای مانند ایران افتتاح حساب تنها به معنی باز شدن محلی برای نقل‌وانتقال مالی است.

اما در کشورهای معتبر اروپایی داشتن یک حساب بانکی به معنی داشتن اعتبار مالی است.

به عبارتی زمانی که شما در یکی از بانک‌های اروپایی حساب باز می‌کنید بدین معنی است که این بانک اعتبار شما را ضمانت می‌کند و شما می‌توانید از این ضمانت در بسیاری از موقعیت ها بهره ببرید.

برای این که یک بانک این ضمانت را برعهده بگیرد کاملا طبیعی است که مدارک و شرایط خاصی در نظر گرفته باشد. این مسئله حتی برای خود شهروندان اروپایی نیز صدق می‌کند.

مهمترین مدارکی که شما برای باید همراه داشته باشید:

●        کد مالیاتی – در بالا در این مورد صحبت کردیم؛

●        اثبات درآمد یا اثبات تمکن مالی؛

●        ارائه گردش مالی از یک بانک مرجع در کشور مبدأ؛

●        ارائه اظهارنامه مالیاتی؛

●        ارائه مدارکی دال بر اعتبار مالی.

مدارک لازم برای افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یونان

برای افتتاح حساب بانکی در یونان به سراغ چه کسی برویم؟

برای آنکه در مورد افتتاح حساب بانکی بین‌المللی در کشور یونان اطلاعات لازم را بدست آورید و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمامی کارهای آن را انجام دهید به شما توصیه می‌کنیم که از یک گروه متخصص و حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.

گروه مهاجرتی اقلیما  یکی از بهترین و متخصص‌ترین شرکت هایی است که در  زمینه ارائه خدمات مهاجرتی فعالیت می‌کند و عموم مردم می‌توانند از این گروه حرفه‌ای کمک بگیرند.

افتتاح حساب بانکی بین‌المللی یکی از آن دسته خدمات مهمی به حساب می‌آید که متخصصان و کارشناسان گروه اقلیما در کوتاه ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌کنند.  در حال حاضر گروه اقلیما در پیرائوس بانک یونان  و  میلینیوم بانک پرتغال  اقدام به افتتاح حساب بانکی غیرحضوری می‌کند.

جالب است بدانید که تمامی خدمات مشاوره ای در گروه اقلیما رایگان است و تمامی متخصصانی که در این شرکت معتبر فعالیت می‌کنند دارای تخصص کافی هستند و تجربیات متعددی را در این زمینه کسب کرده‌اند.

پس به شما توصیه می‌کنیم که همین الان با اقلیما تماس بگیرید تا به صورت کاملا رایگان اطلاعات لازم در مورد این موضوع را بدست آورید.‌

پرسش های متداول

 

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.