پربازدیدها

دریافت اقامت با خرید ملک؛ خروج بزرگ از آمریکا

دریافت اقامت پرتغال و یونان با خرید ملک

دریافت اقامت با خرید ملک در کشورهای اروپایی مانند پرتغال و یونان به یکی از موضوعات مورد اقبال در میان افراد متقاضی دریافت اقامت کشور دوم شده است.

جالب است بدانید که بر اساس آمار و ارقام بدست آمده در سال‌های اخیر به جرأت می‌توان گفت بیشتر افراد ثروتمندی که در گذشته به دنبال اخذ اقامت کشور آمریکا بودند، امروزه بیشتر ترجیح می‌دهند که به سراغ دریافت اقامت کشور‌هایی مانند پرتغال و یونان بروند.

به نظر می‌رسد که این روز‌ها مسائل و مشکلاتی همانند: هرج و مرج، هزینه‌های بالای زندگی، وجود مشکلات سیاسی متعدد، شرایط آب و هوای نامساعد، بحران‌های اقتصادی، تورم قیمت املاک و…. باعث شده‌اند تا تعداد افرادی که به سرمایه‌گذاری در آمریکا فکر می‌کنند تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

همانطور که می‌دانید راحت‌ترین و کم‌هزینه‌ترین راهی که می‌توان با استفاده از آن اقامت کشور‌های مختلف را بدست آورد، دریافت اقامت تمکن مالی  است.

خرید ملک روش دیگر دریافت اقامت است که یکی از راحت ترین راه‌هایی است که افراد سرمایه دار می‌توانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با خرید ملک در این کشورها از طریق آن اقامت آنها را بدست آورند.

دریافت اقامت با خرید ملک در کشورهای ساحلی مدیترانه

چرا اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال و یونان؟

اقامت پرتغال و یونان برای تمامی کسانی که طرفدار آب و هوای مطلوب و زندگی پر  آرامش و کم هزینه هستند، انتخاب بسیار مناسبی است.

و امروزه دیگر افراد ثروتمند و بیشتر سرمایه‌گذاران ترجیح می‌دهند تا ثروت خود را برای خرید ملک در مناطقی خوش اب و هوا صرف کنند که دارای شرایط نسبتاً مساعدی برای سرمایه‌گذاری است.

کشور‌هایی مانند پرتغال و یونان بهترین گزینه برای خرید ملک بدون دردسر و چالش‌های مختلفی است که در کشور امریکا وجود دارد.

بر اساس گزارش‌های سال‌های گذشته از سال ۲۰۱۹ الی ۲۰۲۱، میزان سرمایه‌گذاری و خرید ملک در کشور‌های یونان و پرتغال شش برابر شده است.

پیش‌بینی‌های انجام شده در رابطه با این موضوع، گویای آن است که سال ۲۰۲۲ تعداد این سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر از قبل خواهد شد.

حتی بسیاری از ساکنان کشور آمریکا و شهروندان ان نیز برای اخذ اقامت خود در کشور‌هایی همچون پرتغال و یونان اقدام به خرید ملک در این مناطق می‌کنند و هزینه‌ای حدود ۲۸۰۰۰۰ یورو تا ۵۰۰۰۰۰ یورو برای ان صرف می‌کنند.

امروزه بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت اقامت از طریق خرید ملک در پرتغال هستند به راحتی می توانند در جریان این موارد و مسائل به سراغ کارشناسان گروه اقلیما بروند و ازچنین وکیل متخصصی کمک بگیرند تا جریان پرونده های خود را به بهترین نحو ممکن پیش ببرند.

دریافت اقامت با خرید ملک در پرتغال دارای طرفداران بسیار زیادی است و باعث میشود تا افراد بتوانند نتایج نسبتا خوبی از آن بدست آورند.

دریافت اقامت از طریق خرید ملک در اروپا راهی برای رشد ثروت

تورم و دورکاری در آمریکا؛ دو عامل مهم برای اخذ اقامت با خرید ملک در پرتغال و یونان

بسیاری از افراد امروزه ترجیح می دهند که اقامت با خرید ملک در پرتغال یا یونان را بدست آورند.

یکی از مسائل اساسی و عمده‌ای که باعث شده است بسیاری از افراد به دنبال خروج از امریکا و اخذ ویزای طلایی پرتغال باشند آن است که امکان دورکاری و کسب درامد از این طریق افزایش پیدا کرده است و میزان تورم و گرانی در آمریکا روز به روز در حال افزایش است.

از طرفی دیگر مالیات‌های سنگین در این کشور شرایط را برای سرمایه‌گذاران سخت‌تر کرده است.

مهم‌ترین زیرمجموعه‌ی برنامه‌ی ویزای طلایی پرتغال، سرمایه‌گذاری در بخش املاک است. متقاضیان اقامت به پرتغال با خرید ملک، می‌توانند برای خود و خانواده‌شان، کارت اقامت پرتغال و اروپا دریافت کنند؛ البته ملکی که مورد تایید برنامه‌ی Golden Visa باشد.

بر خلاف سایر برنامه‌های مهاجرتی، برنامه‌ی Golden Visa پرتغال بسیار منعطف و ساده است. کافی‌ست متقاضی ویزای طلایی، شرایطی اولیه درخواست مهاجرت را داشته باشد.

دریافت اقامت با خرید ملک در یونان

اقامت پرتغال یا یونان؟ مسئله این است!

یکی از سوالات اساسی و بسیار مهمی که معمولا ذهن بسیاری از افراد را به خود مشغول میکند و باعث بوجود آمدن پرسش های ذهنی بسیار زیادی برای انان می شود آن است که برای اخذ گلدن ویزا به سراغ یونان برویم یا پرتغال؟

اخذ کدام یک از گلدن ویزاهای این دو کشور برای ما بهتر است؟

حقیقت آن است که گلدن ویزای یونان و حتی گلدن ویزای پرتغال جز آن دسته از گلدن ویزا هایی هستند که در سال های اخیر طرفداران بسیار زیادی داشته اند و هر یک از آنها دارای مزیت های مختلفی هستند.

افراد باید با توجه به نیاز های خود و شرایطی که دارند یکی از این گلدن ویزاها را انتخاب کنند  قبل از هرگونه اقدامی بهتر است اطلاعات لازم را از منابع رسمی بدست آورند.

همه ما به خوبی می دانیم که بدون داشتن اطلاعات و دانش حقوقی کافی نباید اقدام به کارهای مهم کرد، در غیر این صورت احتمال خطا و بوجود آمدن مشکلات متعدد، خسارات و آسیب های غیر مالی و… افزایش پیدا می کند.

از آنجایی که امروزه منابع اطلاعاتی کذب در سراسر دنیا کم نیستند و افراد سودجو و کلاهبردار بسیار زیادی وجود دارند که اطلاعات نادرست را در میان مردم رواج می دهند، بهتر است افراد به سراغ منابع رسمی و معتبر بروند تا بتوانند اطلاعات صحیحی را کسب کنند.

یکی از معتبرین منابعی که به ارائه اطلاعات قانونی و صحیح در مورد مهاجرت می پردازد، گروه مهاجرتی اقلیما است.

امروزه، گروه مهاجرتی اقلیما با هدف کاهش اشتباهات و مشکلات متعدد مهاجرتی به ارائه خدمات می پردازد.

چرا گروه اقلیما را برای دریافت  اقامت از طریق خرید ملک  انتخاب کنیم؟

خدمات دریافت اقامت از طریق خرید ملک برای کشورهای پرتغال و یونان جزو اصلی‌ترین خدماتی است که در گروه اقلیما ارائه می گردد.

در حالت کلی باید بگوییم که امروزه تعداد گروه های مهاجرتی که در جامعه مشغول فعالیت هستند کم نیست و گاهی تنوع شرکت های مهاجرتی تا حدی زیاد می شود که انتخاب یک گروه متخصص در این میان کار سختی به نظر می آید.

برای آنکه بتوانید انتخاب خوبی در این زمینه داشته باشید به شما توصیه میکنیم که از همان ابتدا در مورد سوابق کاری و نوع خدمات چنین شرکت هایی تحقیق کنید.

گروه مهاجرتی اقلیما می تواند یک انتخاب مناسب برای تمامی متقاضیان اخذ گلدن ویزای یونان و پرتغال باشد.

تمامی کارشناسان متخصص گروه اقلیما به ارائه خدمات مشاوره ای رایگان می پردازند و عموم مردم می توانند بدون هیچگونه محدودیتی از آنها استفاده کنند.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.