پربازدیدها

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان امکان پذیر است؟

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در برخی کشورها و تحت شرایط خاصی امکان پذیر است.  شما باید قبل از هرگونه اقدامی در ابتدا اطلاعات و آگاهی های لازم در این زمینه را بدست آورید تا بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید. متاسفانه باید بگوییم که بسیاری از افرادی که بدون دانش کافی به سراغ این نوع مهاجرت می روند، معمولا دچار آسیب و خسارات مادی و معنوی بسیاری می شوند و زمان و هزینه آنها تیز به هدر می رود.

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان یکی از  موضوعاتی است که امروزه بسیاری از افراد درگیر آن هستند. این افراد می خواهند روشی پیدا کنند تا چالش های قانونی خود را برای مهاجرت  حل و فصل کنند. 

  • به نظر شما مهاجرت بدون مدرک زبان اصلا امکان پذیر است و افراد می توانند به آن فکر کنند؟ 
  • مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در کدام کشور ها امکان پذیر است؟
  •  برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان باید از چه کسی کمک بگیریم؟

اما چگونه این امر امکان پذیر است؟

 در برخی از موارد خاص و استثنایی می توان بدون مدرک تحصیلی نیز اقدام به مهاجرت تحصیلی کرد.

یکی از پیش شرط های اصلی برای مهاجرت تحصیلی آن است که متقاضیان بتوانند با مدارک تحصیلی همچون آیلتس و تافل، میزان دانش تحصیلی و زبان انگلیسی خود را به دانشگاه مقصد نشان دهند.

آزمون های زبان انگلیسی مانند تافل و آیلتس نیاز به دانش زبانی نسبتا بالایی دارند. در نتیجه هر کسی نمی تواند به راحتی این آزمون ها را پشت سر بگذارد. همین موضوع باعث می شود تا آنان  از فکر مهاجرت تحصیل خارج شوند.

 اما جالب است که بدانید در برخی از کشور های جهان، امکان مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان وجود دارد. در نتیجه دیگر نیازی نیست تا افراد به دلیل واهمه از آزمون‌های زبان  از فکر مهاجرت تحصیلی خارج شوند.

 بنابراین شما می توانید در برخی از این دانشگاه ها با دانش زبان در حد متوسط هم وارد شوید.

 از طرف دیگر برخی از دانشگاه ها، کلاس‌های آمادگی زبان  تشکیل می دهند تا دانشجویان مهاجر به راحتی بتوانند از این خدمات آموزشی بهره مند شوند و  جریان تحصیل خود را پیش ببرند.

 در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به چند نمونه از معروف ترین کشورهایی که شما می توانید برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان اقدام کنید، اشاره کنیم تا آنها را بشناسید.

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان

تحصیل در فرانسه بدون مدرک زبان

یکی از کشورهایی که در سال‌های اخیر ویزای تحصیلی را بدون  مدرک زبان هم صادر می کند، کشور فرانسه است. البته  برای تحصیل در مقاطع تکمیلی در کشور فرانسه باید مدرک زبان معتبر همچون آیلتس و تافل یا مدرک ب ۲ فرانسوی داشته باشید. 

اما در صورتی که قصد دارید در مقاطعی همچون کارشناسی درس بخوانید و دارای مدرک زبان نیستید، بهتر است رزومه تحصیلی خود را از طریق تقویت رزومه تحصیلی خود و برآورد ریز نمرات و معدل تهیه و آماده ارائه کنید.

 دانشگاه‌های دولتی و کالج‌های خصوصی در  فرانسه دارای دوره های آموزشی زبان فرانسه هستند و شما می توانید بعد از اخذ پذیرش در این دوره ها شرکت کنید.

 این موضوع را فراموش نکنید که برای شرکت در دوره های زبان فرانسه شما باید در پایین ترین حالت ممکن دارای مدرک A2 باشید. برای دریافت مدرک A2 شما به راحتی می توانید از طریق آموزشگاه‌های داخلی آموزش زبان فرانسه اقدامات لازم را انجام دهید.                                

تحصیل در اتریش بدون مدرک زبان

 مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در کشور اتریش نیز امکان پذیر است. اتریش سالانه تعداد زیادی  دانشجوی خارجی پذیرش می‌کند. این کشور دانشگاه های بین المللی زیادی نیز دارد.

دانشجویان   می‌توانند از طریق برنامه‌های آموزشی زبان انگلیسی و آلمانی اپلای کنند و مراحل پذیرش مشروط را بگذرانند.

هنگامی که در مورد مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان صحبت می کنیم و برنامه های آموزشی زبان مشروط را پیشنهاد می دهیم، برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که  اصلا مشروط بودن این آموزش ها به چه معنا است؟

در پاسخ  باید بگوییم، افرادی که در  دوره های آموزشی زبان شرکت می کنند باید بتوانند سطح زبان خود را تا حد زیادی تقویت کنند. به بیانی بهتر این افراد باید بتوانند در بازه زمانی معین شده، نمره قبولی را کسب کنند.

تحصیل در اسپانیا بدون مدرک زبان

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک در اسپانیا  نیز دارای طرفداران بسیار زیادی است.  اسپانیا جزو آن دسته از کشورهایی است که هزینه های زندگی و تحصیل در آنجا نسبت به دیگر کشورهای اروپایی ارزان‌تر است. در نتیجه متقاضیان زیادی برای تحصیل در این کشور وجود دارد. 

برای اپلای به دانشگاههای اسپانیا شما نیازی به مدرک زبان ندارید امارزومه تحصیلی شما باید بسیار قوی باشد.

متقاضیان مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان در اسپانیا باید دوره های آمادگی زبان را در کالج ها یا دانشگاه های اسپانیا بگذرانند. در نهایت هم در آزمون سلکتیوداد شرکت می‌کنند تا نمره قبولی کسب کنند. 

در صورت کسب نمره قبولی آزمون سلکتیوداد دیگر هیچ نگرانی از بابت ادامه تحصیل در اسپانیا وجود نخواهد داشت.

تحصیل در قبرس شمالی بدون مدرک زبان

مهاجرت بدون مدرک زبان به کشور قبرس بسیار ساده است و ایرانیان به راحتی می توانند تمامی اقدامات لازم در این زمینه را درمدت زمان کوتاهی انجام دهند. 

ایرانیان برای سفر به قبرس شمالی نیاز به ویزا ندارند و به راحتی می توانند به گشت و گذار در این کشور بپردازند.

 در رابطه با کشور قبرس شمالی فرایند اخذ ویزا خود دارای مراحل نسبتا طولانی و گسترده ای است که ایرانیان دیگر درگیر این مراحل نخواهند شد و زمان آنها به هدر نخواهد رفت.

یکی از مشهورترین دانشگاه های قبرس شمالی که مدارک آن مورد تایید وزارت علوم کشورمان است، دانشگاه مدیترانه شرقی است که دارای ظرفیت بسیار گسترده ای است و تعداد زیادی دانشجو را برای رشته های مختلف می پذیرد.

مهاجرت بدون مدرک زبان به کشور قبرس شمالی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه افراد می شود. بعد از وارد شدن به دانشگاه های این کشور افراد می توانند برای شرکت در کلاس های آمادگی زبان انگلیسی اقدام کنند.

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان با اقلیما

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان به کمک گروه اقلیما

مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان یکی از آن دسته مهاجرت هایی است که در کشور ما دارای طرفداران زیادی است و تعداد کسانی که می خواهند از این طریق اقدام به مهاجرت کنند کم نیست.

 اما بهترین راه حل ممکن چیست؟

 به نظر شما بهترین راهی که هر متقاضی می تواند با استفاده از آن برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان اقدام کند چیست؟

در این مقاله سعی کردیم به چند مورد از کشورهای معروف و پیشرفته ای که هر ساله تعداد زیادی دانشجوی بین المللی اخذ می کند و شرایط مناسبی برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان دارد اشاره کنیم. اما موضوع مهمی که وجود دارد آن است که هر شخصی با توجه به شرایط و ویژگی هایی که دارد باید کشور مقصد خود را انتخاب کند و برای چنین انتخابی نیاز است تا از افراد متخصص و کارکشته در این زمینه کمک بگیرند.

متخصصان و مشاوران گروه اقلیما سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کنند و می توانند بهترین راه های ممکن برای مهاجرت تحصیلی بدون مدرک زبان را با توجه به شرایط هر شخصی به آنها معرفی کنند.

 مشاوره با متخصصان گروه مهاجرتی اقلیما کاملا رایگان است و عموم افرادی که قصد مهاجرت دارند و میخواهند اطلاعات لازم را در این زمینه کسب کنند به راحتی می توانند از راهنمایی این مشاوران حرفه ای استفاده کنند. 

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.