پربازدیدها

اقامت طلایی یونان را می‌توان ساده گرفت

اقامت طلایی یونان یا همان گلدن ویزای یونان یکی از معتبرترین و شاید ساده‌ترین روش‌های گرفتن ویزا و اقامت دائم در اروپا در میان روش های مختلف آن است. نکته‌ای که بیش از هر چیزی اقامت طلایی یونان را برای ما جذاب می‌کند، این موضوع است که یونان یکی از کشورهای عضو اتحادیه اروپا و ناحیه شینگن است و ازاین‌رو شما می توانید با دریافت اقامت طلایی یونان  بدون نیاز به ویزا یا شرایط قانونی خاص دیگر وارد ۲۶ کشور دیگر این ناحیه شوید و شما به‌واسطه این اقامت و ویزا این امکان را دارید که وارد کشورهای دیگر اروپایی از جمله آلمان، فرانسه و… شوید.

اقامت طلایی یونان

اقامت طلایی یونان؛ دروازه اقامت اروپا

نکته دیگری که اقامت طلایی یونان را برای ما جذاب‌تر می‌کند، این است که بسیاری از کشورهای این ناحیه از نظر سیاسی سخت‌گیری‌های زیادی برای مهاجران ایرانی لحاظ می کنند. ازاین‌رو گرفتن ویزا و اقامت دائم از این کشورها مسیری نسبتاً سخت و طولانی است و به جز این بسیاری از این کشورها به‌طورکلی سیاست‌های نسبتاً سخت‌گیرانه‌تری برای اقامت افراد مهاجر دارند. دراین‌بین تنها یونان است که به‌عنوان دروازه اروپا شرایط بهترین برای مهاجران فراهم کرده است. ازاین‌رو ایرانی‌های بسیاری برای ورود به اروپا و استفاده از خدمات مهمی مانند حساب بانکی بین‌المللی و یا توانایی تحصیل در بهترین دانشگاه‌های جهان سعی می‌کنند از طریق گرفتن ویزا و اقامت یونان عمل کنند. دراین‌بین ساده‌ترین و شاید سریع‌ترین راه گرفتن ویزا و اقامت دائم یونان، همان گلدن ویزا یا اقامت طلایی است. ازاین‌رو در ادامه می‌خواهیم به این مسئله بپردازیم که بهترین راه گرفتن ویزای طلایی یونان چیست و از چه طریقی می‌توانیم برای آن اقدام کنیم.

پیشنهاد ما این است که به‌جای خواندن این متن تلفن را بردارید و با کارشناسان گروه اقلیما صحبت کنید. این کارشناسان بر اساس نیاز و توان شما می‌توانند بهترین گزینه‌ها را در اختیار شما قرار دهند. در واقع گروه اقلیما با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه ویزا و مهاجرت می‌تواند بهترین روش را برای گرفتن اقامت طلایی یونان به شما نشان دهد. باور کنید.

اقامت طلایی یونان چیست؟

اقامت طلایی یونان چیست؟

یونان یکی از مهم‌ترین کشورهای اروپایی و دارای هفتمین پاسپورت مهم جهان است. شما با داشتن این پاسپورت می‌توانید به بسیاری از کشورهای دنیا و اروپا بدون نیاز به ویزا سفر کنید. اگر بخواهیم اقامت طلایی یونان را ساده توضیح دهیم می‌توانیم این‌گونه بیان کنیم که این اقامت و ویزا به‌واسطه سرمایه‌گذاری شما در بخش‌های مختلف یونان برای شما صادر می‌شود. در کلام ساده‌تر شما با سرمایه‌گذاری در یونان می‌توانید اقامت و ویزای این کشور را به دست بیاورید.

نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اساساً ویزای طلایی در اروپا از بالاترین نوع ویزا و اقامت محسوب می‌شود؛ بنابراین شما با داشتن اقامت طلایی یونان از تمامی خدمات شهروندی این کشور و البته اروپا بهره‌مند خواهید بود. این نکته بسیار مهم در خصوص این نوع اقامت محسوب می‌شود.

گلدن ویزای یونان یک نوع اقامت دائم و ویژه است که دولت یونان برای بار اول با اعتبار ۵ساله آن را صادر می‌کند. نکته بسیار مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که طی این ۵ سال شرط حضور در یونان و اروپا برای شما وجود ندارد. در کلام ساده‌تر نیازی نیست که شما برای تمدید این اقامت، ۵ سال در یونان زندگی کنید. این امکان بسیار  ویژه‌ای برای بسیاری از مهاجران به‌خصوص تاجران ایجاد می کند.

مزیت های اقامت طلایی یونان

مزیت های گلدن ویزای یونان

از مزیت‌های مهم اقامت طلایی یونان این است که تمام اعضای خانواده می‌توانند از این امکان استفاده کنند. در کلام ساده‌تر به‌واسطه این ویزا و اقامت، سایر اعضای خانواده نیز می‌توانند از خدمات شهروندی یونان و اروپا بهره‌مند شوند. شاید برای شما جالب باشد بدانید که پاسپورت یونان این قدرت را دارد که امکان ورود بدون نیاز به ویزای شما را به ۱۸۶ کشور دنیا فراهم کند. در کنار این شما برای دریافت این اقامت نیازی به ارائه مدرک معتبر زبان نیستید. این در حالی است که شما با داشتن این اقامت می‌توانید از خدمات مهمی مانند تحصیل رایگان و یا خدمات بهداشتی سطح بالا استفاده کنید.

همه این موارد به خوبی نشان می‌دهد که اقامت طلایی یونان یک موقعیت ویژه برای رسیدن به یک زندگی رویایی و جدید است. در واقع  گلدن ویزای یونان به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید همان زندگی که به دنبالش هستید را پیدا کنید. اما این اقامت چه شرایطی دارد؟ چگونه می‌توان از آن استفاده کرد؟ اینها سؤالاتی است که کارشناسان گروه اقلیما می‌توانند شما را در خصوص آن راهنمایی کنند.پ

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.