فهرست مطالب

تور اروپا را ساده تر انتخاب کنید!

تور اروپا یکی از جذاب‌ترین تورها در جهان محسوب می‌شود. بگذارید کمی ساده تر توضیح دهیم. اروپا یکی از بهترین قاره‌ها در دنیا محسوب می‌شود. اروپا با مساحتی بیش از ده میلیون کیلومتر مربع به عنوان قاره ای سبز و زیبا در دنیا شناخته می شود. این قاره کشورهای پیشرفته و سطح اول زیادی را در خود جای داده است. کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و … که هر کدام از آن ها را می توان به تنهایی کشوری برتر در دنیا دانست. به عبارتی این قاره قدمتی طولانی و تاریخی دارد و در کنار زیبایی های طبیعی می تواند علاقه مندان بسیاری را به خود جلب کند. از طرف دیگر تور شنگن فارغ از موقعیت گردشگری عالی که دارد می تواند فاکتوری مهم جهت اخذ ویزای شینگن محسوب شود.

تور اروپا چیست؟ ویژگی های تور شنگن کدام است؟ مهمترین شرایط این تور چیست؟ چه ویزایی برای این تور لازم است؟ مهمترین کارکرد تور شنگن چیست؟ هدف این تور چیست؟ برای انتخاب این تور باید به چه نکاتی دقت کنیم؟ تور شنگن چه شرایطی دارد؟ ارزان ترین تور شنگن کدام است؟ بهترین شرکت برای این تور کدام است؟ این تور چه مزایایی دارد؟ تور اروپا چه معایبی دارد؟ هزینه این تور چقدر است؟ بهترین تور شنگن کدام است؟ پیش نیازهای لازم برای این تور کدام است؟

در ادامه این مطلب بیشتر در این خصوص صحبت خواهیم کرد.

مزایای تور اروپا

تور اروپا همانطور که گفتیم یکی از پرطرفدارترین تورها در سراسر دنیا محسوب می شود. هر کسی در دنیا دوست دارد که قاره سبز را ببیند و یا در آن زندگی کند. این تور این فرصت را در اختیار آن ها قرار می دهد تا بتوانند با کشورهای مختلف این قاره آشنا شوند و شاید بتوانند انتخاب بهتری در خصوص انتخاب مقصد مهاجرتی خودشان داشته باشند. اما این تنها مزیت این تور محسوب نمی شود.

اروپا قاره ای از کشورهای اقتصادی، برتر و تاریخی و زیباست. از این رو بازدید از این قاره و گردشگری در آن می تواند جهان بینی بسیار خوبی به افراد بدهد. رفتن به این تور فرصتی است که امروز برای هر کسی  پیش نمی آید. اما در کنار این مزیت جذاب می توان از دیگر ویژگی های تور شنگن نیز صحبت کرد.

مهم ترین مزیت های این تور

یکی از مهمترین ویژگی های این تور این است که شما به واسطه آن می توانید ویزای شینگن دریافت کنید. در واقع تور اروپا این فرصت را به شما می دهد که سفر به ناحیه اروپا و داشتن مهم شینگن را در سابقه داشته باشید. این سابقه می تواند تا حدود زیادی می تواند به گرفتن ویزای شینگن برای مهاجرت یا سایر سفرها کمک کننده باشد. در واقع داشتن سابقه سفر به ناحیه اروپا و داشتن شینگن برای برخی از کشورهای اروپایی مانند فرانسه و آلمان بسیار مهم و حیاتی است. گرچه در شرایط ویزای این کشورها حرفی از این قانون زده نشده است اما به صورت تجربی می توان گفت که درخواست مهاجرت شما به این کشورها بدون داشتن این سابقه تقریبا با مخالفت روبرو می شود. بنابراین تور شنگن می تواند برای بسیاری تنها برای کسب یک سابقه و تجربه شینگن محسوب شود.

در کنار همه این ها بسیاری از کسانی که کارهای اقتصادی یا تجاری و یا حتی پزشکی دارند به واسطه تور اروپا اقدامات لازم را انجام می دهند. در واقع تور شنگن این مزیت را دارد که به شما فرصت می دهد تا در کشور های اروپای اقدامات لازم و در چارچوب قانون را انجام دهید. همه این ها نشان می دهد تا چه اندازه این تور می تواند برای بسیاری از ما مفید است.

اما مزیت بسیار بزرگ و مهم تور شنگن این است که:

تور شنگن امکان دریافت ویزای گروهی را برای شما فراهم می کند. در واقع باید یادتان باشد که گرفتن ویزای گروهی بسیار ساده تر و سریع تر از اقدام فردی برای گرفتن ویزاست. از این رو شما به واسطه تور اروپا می توانید بسیار ساده تر و سریع تر نسبت به گرفتن ویزا اقدام کنید. این را شاید بتوان مهمترین کارکرد تور شنگن برای بسیاری از افراد به خصوص برای ایرانی ها دانست. این نکته مهمی است که نباید آن را فراموش کرد.

مدارک لازم برای دریافت ویزای تور در اروپا

تور اروپا از این جهت ارزشمند است که شما به واسطه داشتن ویزای توریستی یکی از کشورهای اروپایی حوزه شینگن می توانید از ۲۵ کشور دیگر این حوزه نیز دیدن کنید و وارد آن ها شوید. از این رو برای رفتن به تور شنگن نیازی به گرفتن ویزا از تک تک کشورهای اروپایی نیست. اما سوال اصلی این است که چگونه می توانیم نسبت به گرفتن ویزا اقدام کنیم؟ همانطور که گفتیم معمولا شرکت های مهاجرتی معتبر مانند اقلیما به صورت گروهی اقدام به دریافت ویزا برای مشتریان خود می کنند. به این خاطر شما قرار نیست کار خاصی انجام دهید. اما لازم است مدارک خاصی را برای استفاده از تور اروپا به شرکت مهاجرتی تحویل دهید تا امکان دریافت ویزای شما محیا شود.

نکته ای که وجود دارد این است بسته به این که این شرکت مهاجرتی و یا خودتان از طریق کدام کشور اقدام به دریافت ویزا کنید می تواند مدارک خاصی به لیست مدارک زیر اضافه شود.

اما به طور کلی شما برای دریافت ویزا برای تور اروپا باید مدارک زیر را همراه داشته باشید.

·         پاسپورت، با اعتباری بیش از شش ماه

·         اوراق هویتی

·         اصل یا ترجمه مدارک ملکی

·         گردش حساب بانکی معمولا برای شش ماه گذشته

شاید برای شما سوال باشد که چرا برای گرفتن ویزای تور اروپا باید مدارک مالی و حساب بانکی خود را به سفارت بدهیم. پاسخ این است که اروپا دوست ندارد شما محتاج دولت های این قاره شوید. در واقع اروپا می خواهد مطمئن شود که شما به عنوان توریست هزینه لازم برای سفر به این کشور و گذران امورات خود را دارید. این مدارک صرفا در جهت اطمینان بخشی به این مسئله است. بسته به کشوری که اقدام می کنید و همچنین بسته به نوع شرایط اقتصادی حداقل هایی برای این تمکن در نظر گرفته می شود. شما به کمک کارشناسان گروه اقلیما می توانید به سادگی از آخرین وضعیت ویزای تور اروپا مطلع شوید.

سوالات متداول

۱-      بهترین کشور برای این تور کدام است؟

این مسئله بسته به شرکت مهاجرتی و خود شما دارد. اما معمولا تور سوئیس، تور فرانسه، تور ایتالیا و تور اسپانیا می تواند گزینه بسیار مناسبی برای گرفتن ویزای تور اروپا محسوب شود.

۲-      هزینه این تور چقدر است؟

این هزینه به موارد مختلفی بستگی دارد. از جمله مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار در هزینه تور اروپا شرایط زمانی، کشورهای مد نظر، شرکت مهاجرتی و خدمات ارائه شده توسط آن ها و … می باشد.

۳-      چگونه می توانیم ساده ویزای تور اروپا را دریافت کنیم؟

به طور کلی اگر برای دریافت ویزای اروپا به صورت گروهی اقدام شود امکان دریافت این ویزا ساده تر و سریع تر خواهد بود. این مسئله ای است که باعث شده بسیاری تور شنگن را بهترین امکان برای دریافت ویزای شینگن بدانند.

۴-      ویزای این تور چند روزه صادر می شود؟

این سوالی است که نمی توان به صورت دقیق به آن پاسخ داد. به طور کلی می توان اینگونه گفت که تور اروپا بسته به موقعیت زمانی که دارد و همچنین بسته به کشور و سفارتی که از طریق آن اقدام می کنید می تواند کاملا متفاوت باشد.

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.