لوگوی گروه مهاجرتی گردشگری آموزشی اقلیما
اقامت فرانسه
اقامت فرانسه و ۳ روش دریافت آن
اقامت فرانسه و ۳ روش دریافت آن

داشتن اقامت فرانسه برای بسیاری از ما می‌تواند به معنی شروع یک زندگی جدید و رؤیایی باشد. فرانسه یکی از بهترین و قوی‌ترین کشورهای جهان و اروپا در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... است. فرانسه کشوری زیباست که سالانه بازدیدکنندگان بسیاری به این کشور مسافرت می‌کنند. همچنین به سبب سطح بالای رفاه اجتماعی که در این کشور وجود دارد، این کشور تبدیل به یکی از مقاصد مهم مهاجرتی در دنیا شده است.

اقامت پرتغال با خرید ملک
اقامت پرتغال با خرید ملک

بر اساس آمار و اطلاعات بدست آمده در سال‌های اخیر می‌توان گفت که سرمایه‌گذاری از طریق اقامت پرتغال با خرید ملک به طور میانگین سالانه حدود ۸ درصد سود خالص دارد. بنابراین می‌توان اینگونه نتیجه‌گیری کرد که اخذ اقامت پرتغال با خرید ملک می‌تواند به عنوان منبع درآمدی مطمئن به حساب‌اید.

previous arrow
next arrow
مدیریت مالی کودکان در فرانسه
اقامت فرانسه

راهنمای کاربردی برای مدیریت مالی کودکان در فرانسه

با استفاده از راهنمای کاربردی برای مدیریت مالی کودکان در فرانسه می‌توانید فرزند خود را با نکات کلیدی مهم در مورد آموزش رفتارهای مالی مناسب، بودجه ‌بندی به شیوه‌ای جذاب و آموزنده، نحوه پس‌انداز مناسب، انواع راه‌های سرمایه‌گذاری و … آشنا کنید. برای مشاوره‌ی رایگان در رابطه با راه‌های سرمایه‌گذاری موثر در فرانسه با کارشناسان اقلیما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب »
راهنمای مالیاتی فرانسه
اقامت فرانسه

راهنمای مالیاتی فرانسه برای کارآفرینان مهاجر

فرانسه از جمله اقتصادهای بزرگ اروپا و جهان است؛ کشوری صنعتی و روبه‌رشد است که سالانه نظر سرمایه‌گذاران و کارآفرینان بسیاری را به خود جلب می‌کند. اگر قصد راه‌اندازی کسب‌وکار خود را در فرانسه دارید، از راهنمای مالیاتی برای کارآفرینان مهاجر در فرانسه غافل نشوید. برای مشاوره‌ی رایگان و اخذ ویزای سرمایه‌گذاری با کارشناسان اقلیما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب »
دریافت گلدن ویزای یونان 2024
اقامت یونان

دریافت گلدن ویزای یونان ۲۰۲۴

اگر قصد سرمایه‌گذاری سودآور و مهاجرت به خارج از کشور را دارید، گلدن ویزای یونان بهترین گزینه برای شماست. به کمک برنامه‌ی مهاجرتی ویزای طلایی یونان نه تنها ارزش سرمایه‌ی شما حفظ شده و سود می‌کنید، بلکه تابعیت و شهروندی یونانی نیز می‌توانید دریافت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان اقلیما تماس بگیرید

ادامه مطلب »
بهترین راهکارهای مالی برای مهاجرین در فرانسه
اقامت فرانسه

راهکارهای مالی برای مهاجرین در فرانسه

کسب اطلاعات در رابطه با بهترین راهکارهای مالی برای مهاجرین در فرانسه یکی از موارد ضروری است که منجر به موفقیت مالی می‌شود. از این رو در این مقاله قصد داریم تا ضمن بیان نکات مهم درخصوص بهترین راهکارهای مالی، به تحلیل چگونگی پایبندی به این قوانین بپردازیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

ادامه مطلب »
تجارت و سرمایه‌گذاری در فرانسه فرصت‌ها و چالش‌ها
اقامت فرانسه

تجارت و سرمایه‌گذاری در فرانسه: فرصت‌ها و چالش‌ها

با ثبات اقتصادی، نیروی کار ماهر و زیرساخت‌های قوی، فرانسه به عنوان مقصدی جذاب برای تجارت و سرمایه‌گذاری شناخته می‌شود. به همین دلیل در این مقاله به بررسی فرصت‌ها و چالش‌های تجارت و سرمایه‌گذاری در فرانسه می‌پردازیم تا راهنمایی برای شما متقاضیان گرامی باشیم.

ادامه مطلب »
Budgeting and financial management in everyday life in France
اقامت فرانسه

بودجه‌بندی و مدیریت مالی در زندگی روزمره در فرانسه

بودجه‌بندی و مدیریت مالی در زندگی روزمره در فرانسه به عنوان یک جزء مهم از زندگی اقتصادی و اجتماعی مردم این کشور مورد توجه قرار دارد. از این رو قصد داریم در این مقاله چگونگی، انواع و مزایای بودجه‌بندی اصولی را برای شما علاقمندان گرامی شرح دهیم. برای مشاوره‌ی رایگان جهت مهاجرت تحصیلی، تمکن مالی، سرمایه‌گذاری به فرانسه با کارشناسان اقلیما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب »
موفقیت‌ها و شکست‌های مالی در مهاجرت به فرانسه
اقامت فرانسه

موفقیت‌ها و شکست‌های مالی در مهاجرت به فرانسه

عوامل مختلفی در موفقیت‌ها و شکست‌های مالی در مهاجرت به فرانسه تاثیرگذارند که دانستن آن برای هر مهاجری الزامی است. به همین دلیل در این مقاله به بررسی این عوامل پرداختیم و راهکارهایی برای جلوگیری از شکست مالی به مهاجران گرامی ارائه کردیم. برای مشاوره‌ی رایگان و اطلاع از راه‌های مهاجرت موفق به فرانسه، با کارشناسان اقلیما تماس بگیرید.

ادامه مطلب »
سرمایه گذاری در املاک فرانسه
اقامت فرانسه

سرمایه‌گذاری در املاک در فرانسه: راهنمای اقتصادی برای مهاجرین

اگر قصد سرمایه‌گذاری در یک کشور اروپایی را با سرمایه‌ی حداقلی دارید، سرمایه‌گذاری در املاک در فرانسه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. شما با سرمایه‌گذاری در بخش املاک و مستغلات کشور فرانسه می‌توانید اقامت موقت این کشور را دریافت کرده و سرمایه‌ی خود را حفظ کنید، و در این کشور زندگی کنید. برای مشاوره‌ی رایگان و کسب اطلاعات تکمیلی با کارشناسان اقلیما در ارتباط باشید.

ادامه مطلب »
درامدزایی برای مهاجران فرانسه
اقامت فرانسه

درآمدزایی اینترنتی برای مهاجرین در فرانسه: فرصت‌ها و راهکارها

درآمدزایی اینترنتی برای مهاجرین در فرانسه فرصتی عالی است تا بتوانند بدون اتلاف وقت رفت‌وآمد و براساس میزان توانایی خود پروژه‌های متعدد دریافت کرده و هزینه‌های زندگی خود را پرداخت کنند. در این مقاله انواع مشاغل اینترنتی پرطرفدار را برای مهاجرین در فرانسه شرح داده‌ایم. بر روی لینک زیر کلیک کنید. برای مشاوره‌ی رایگان و اخذ ویزای تحصیلی فرانسه نیز می‌توانید با کارشناسان اقلیما تماس بگیرید.

ادامه مطلب »

راه‌تان دور و وقت‌تان محدود است، ما در کوتاه‌ترین زمان به مهم‌ترین پرسش شما بهترین پاسخ را می‌دهیم.